جک سقفی ۳.۵ متری نو

جک ۳.۵ متری صلیب ثابت

جک های ساختمانی دارای انواع مختلفی می باشند. یکی از نمونه های جک ساختمانی جک ۳٫۵ متری قالب می باشد. جک های سقفی برای تحمل میزان وزنی که سقف ایجاد می کند و همچنین ثابت نگهداشتن سقف مورد استفاده قرار می گیرند. زمانی که سقف یک ساختمان ساخته می شود، سقف به یک نگه دارنده و یا تکیه کاه نیاز دارد تا احتمال فرو ریختن سقف به حداقل برسد. سقف ساختمان ها با مصالح و شیوه های مختلفی ساخته می شود که برای همه ی سقف ها از جمله تیرچه بلوک، طاق ضربی، وافل، یونولیت و … جهت پایداری و افزایش مقاومت سقف از یک تکیه گاه و یا نگه دارنده استفاده می کند که جک های ساختمانی این کار را به درستی انجام می دهند. یکی از سقف هایی که حتما هنگام ساخت آن باید از جک های ساختمانی انجام شود سقف های بتنی می باشند.
جک های ساختمانی از سه قسمت اصلی مادگی، نری و رزوه تشکیل شده اند. همانطور که گفته شده جک های ساختمانی دارای انواع مختلفی می باشند و شما می توانید متناسب با نیاز خود جک مورد نیاز خود را از مجموعه جک و قالب رئیسی خریداری نمایید. همه ی جک های ساختمانی با توجه به ضخامت لوله در دو نوع جک سقفی سبک و سنگین موجود می باشند جک سقفی ۳٫۵ متری سرجدا معمولا دارای ۱۶ کیلوگرم وزن می باشد. جک های سقفی را می توان با توجه به نیاز و سفارش مشتری در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید نمود.

جک ۳.۵ متری صلیب ثابت

 جک ۳.۵ متری صلیب ثابت جزئی از ساده ترین و پرکاربردترین انواع جک های ساختمانی معرفی نمود که قسمت صلیب این جک ثابت می باشد و از یک رزوه در قسمت میانی برخوردار است که می توان به وسیله آن ارتفاع جک را تنظیم نمود. قسمت صلیب این جک پهن است که باعث شده جک ۳٫۵ متری صلیب ثابت در همه ی قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار گیرد و به کمک این نوع از جک ها می توان قسمت بیشتری از سقف و تیرچه را پوشش داد. البته گاهی ثابت بودن صلیب و عدم تحرک در قسمت صلیب در برخی موارد محدودیت هایی ایجاد می کند. مجموعه جک و قالب رئیسی یکی از بزرگ ترین عرضه کننده های انواع جک های ساختمانی می باشد که شما می توانید جک و قالب مورد نیاز خود را در ابعاد و کیفیت های مختلف به صورت نو و دست دوم با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. در تهیه جک های سقفی از لوله های درجه یک با قطر های ۵ و ۶ سانتی متری تولید می شود که دارای سوراخ هایی برای تنظیم ارتفاع می باشند.
جک های سقفی را با نام های جک تلسکوپی، جک فلزی و شمع فلزی نیز در بازار می شناسند. جک های سقفی در ارتفاع های مختلفی تولید می شوند که از جمله آنها می توان به جک سقفی ۳٫۵ متری، ۴ متری، ۴٫۵ متری و ۵ متری اشاره نمود. جهت تنظیم ارتفاع جک های سقفی از پین فنردار استفاده می شود که در سوراخ های جک جای می گیرد.

قیمت جک ۳.۵ متری

جک های سقفی در ارتفاع های مختلف و با ضخامت لوله متفاوتی تهیه و تولید می شوند. جک های سقفی دارای قیمت های مختلفی می باشند و عوامل مختلفی درقیمت این محصولات تاثیر گذار می باشد. جک های سقفی بر اساس حداقل ارتفاع (زمانی که بسته هستند) و حداکثر ارتفاع (زمانی که باز هستند) و ضخامت و قطر لوله ها دارای تحمل بار های متفاوتی می باشند و همین موضوع باعث شده که دارای کاربری های مختلفی باشند و برای پروژه های مختلف از جک های سقفی در انواع مختلف استفاده می شود و یک جک با اندازه و قطر و وزن یکسان را نمی توان برای انواع پروژه های سبک و سنگین مورد استفاده قرار داد. قیمت جک ها نیز با توجه به کاربری، ارتفاع، وزن، قطر لوله و همچنین کیفیت و مقاومت لوله ها مشخص می شود.
جک های سقفی در دو نوع سبک و سنگین در بازار عرضه می شوند جک های سبک از لوله نری ۵ با ضخامت ۲ میلی متر و لوله مادگی ۶ با ضخامت ۲ میلی متر و جک های سنگین از لوله نری ۵ با ضخامت ۲٫۵ میلی متر و لوله مادگی ۶ با ضخامت ۲ میلی متر تهیه و تولید می شوند.
مجموعه جک و قالب رئیسی یکی از بزرگ ترین عرضه کننده های مصالح ساختمانی می باشد که محصولات خود را در کیفیت های بسیار بالا به صورت نو و دست دوم با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.
شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت ها و کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


2 × شش =