قالب های بتن ۵۰ * ۱۰۰

قالب های بتن ۵۰ * ۱۰۰

قالب های بتن ۵۰ * ۱۰۰ دارای بیشترین کاربرد در سازه های ساختمانی هستند و حتی از آنها در سازه های بتنی کوچک مانند جداول ، موانع خیابانی، دیوارهای پیش ساخته و … استفاده می شود.
این قالب دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی است و دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد. همچنین این بتن در قسمت های مختلف سازه برای مثال ستون، دیوار و .. مورد استفاده قرار می گیرد.
قالب های بتنی در وزن های مختلفی می باشند که وزن آنها با باسکول مشخص می شود. قالب های بتنی در دو نوع لبه تسمه ای و خم تولید می شوند. قالب های بتنی لبه خم دارای وزن کمتری نسبت به قالب بتن تسمه ای می باشند و دلیل این اختلاف وزن نیز به این خاطر است که قالب های لبه خم به طور یک پارچه از ورق سه میل تهیه می شوند و جوشکاری کمی در پشت قالب صورت می گیرد. در مقابل قالب بتن تسمه ای از ورق سه میل و پنج میل ساخته می شود به نوعی است که روی قالب از ورق سه میل و تسمه های آن از ورق های پنج میل تهیه می شود.
قالب های بتنی ممکن است به صورت سوراخ دار و بدون سوراخ باشند که تقریبا یک تا یک و نیم کیلو در وزن آنها تاثیر گذار است و این به این خاطر است که پشت بتن های سوراخ شده ورقی قرار داده می شود تا استحکام اطراف سوراخ قالب حفظ شود.

 فروش قالب های بتن ۵۰ * ۱۰۰

شرکت پاسارگاد صنعت یکی از بزرگ ترین تولید کننده های جک و قالب می باشد که دارای چندین سال سابقه کاری موفق در این زمینه می باشد و مجموعه جک و قالب رئیسی و یا پاسارگاد صنعت محصولات متنوعی را تولید و عرضه می نماید که از جمله آنها می توان به قالب های فلزی بتنی که از جمله آنها می توان به قالب بتنی نو لبه پنج، قالب بتنی نو لبه شش، قالب کنج فلزی نو و انواع جک های سقفی ، انواع لوازم داربست، انواع متعلقات قالب بندی، اسکافل و … اشاره نمود.
مجموعه جک و قالب رئیسی در زمینه فروش انواع محصولات در زمینه نو و دست دوم فعالیت می نماید و همه ی محصولات عرضه شده دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و همچنین از قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. قالب های گرد نیز در این مجموعه عرضه می گردد ،که  جهت اجرای ستون های گرد با قطرهای پایین از قالب های گرد استفاده می شود. این قالب ها به صورت دو تکه طراحی و تولید می شوند و اغلب عمل اتصال معمولا توسط پین و گوه و یا کلمپس انجام می شود ضخامت ورق رویه قالب های گرد حدود ۳ میلی متر و استیفنرهای قالب از تسمه ۶۰*۸ میلی متر به صورت نورده شده می باشد. در صورتی که قصد خرید قالب بتن ۵۰*۱۰۰ به صورت نو و دست دوم را دارید و دیگر محصولات در حوزه جک و قالب می توانید به شرکت پاسارگاد صنعت مراجعه نمایید. شما می توانید از طریق لینک های ارتباطی با مشاورین و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا راهنمای شما برای خرید مناسب باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


هفت + = 16