قالب مدولار

قالب بندی چیست

بعضی از افراد به دنبال ساختن سازه های بزرگ یا کوچک هستند اما از واژه قالب بندی و بتون ریزی آگاهی ندارند ما به شما می گوییم که از اصلی ترین مراحل و عملیات اجرای سازه های بتنی مقاوم در برابر بلایای طبیعی قالب بندی است. قالب بندی از نظر زمانی و اقتصادی بسیار پر ارزش بوده و بسیار کاربردی است. از این جهت برای قالب بندی خوب و اصولی رعایت نکاتی مانند نکات اجرایی، نگهداری، کیفیت اجرا، به کار گیری بهترین نوع قالب هماهنگ با نوع پروژه بسیار مهم و حائز اهمیت است شرکت تولید قالب و متعلقات قالب بندی رئیسی از هر جهت کار شما را ایمن و با کیفیت و کارایی عالی انجام می دهد. پایداری از مهم ترین خصوصیاتی است که در قالب بندی باید رعایت شود کافی نبودن مهار بندی، پایه های اطمینان و یا مهار بندی پایه های افقی سکو ها، و عدم تنظیم تراز بتن ریزی که باعث می سود یک قسمت از قالب پر شده و قسمت دیگر خالی بماند. تکیه گاه نامناسب زیر پایه های اطمینان، عدم به کار گیری کارگران ماهر، خوب نبستن قطعات قالب، در نظر نگرفتن بار های زنده و مرده به قالب ها و لغزش خاک  مجاور قالب همه و همه باعث می شوند تا قالب بندی اصولی و درست انجام نشود شما برای اطمینان از صحت و درستی کار خود و همچنین قطعات محکم و مناسب قالب بندی کار خود را به تولید کننده ی بزرگ متعلقات قالب بندی و قالب مدولار رئیسی بسپارید.

قالب مدولار چیست ؟

جایگاه قالب مدولار در قالب بندی

بدون شک از اساسی ترین بخش های ساختمان، اسکلت ساختمان است که استحکام و مقاومت ساختمان و ایمنی آن همه و همه وابسته به آن است. این روز ها برای ساخت ساختمان ها از بتن استفاده می شود که برای تشکیل اسکلت بتنی از قالب بتنی استفاده می شود. آرماتور بندی یا قالب بندی از جمله آن کار هایی است که در وحله ی اول انجام یک ساختمان بلند انجام می شود. در گذشته از قالب بندی های چوبی بتن برای بتن ریزی استفاده می شد این مدل قالب بندی بخاطر ساختار ناپایدار چوب یکبار مصرف بود. و برای کار فرما ها و پیمان کارانی که کار های بزرگ قبول می کردند اصلا بصرفه نبود . از دیگر عیب های قالب بندی چوبی این بود که تولید داخل نبود و وارداتی بود و قیمت بسیار بالایی داشت. از این رو قالب بندی فلزی مدولار جایگزین قالب بندی های چوبی و ناپایدار یکبار مصرف شد. قالب بندی مدولار علاوه بر پایداری بالایی که دارند بسیار پر مزیت بوده و بصرفه است. از این رو قالب های مدولار آقای رئیسی نسبت به قالب بندی های دیگر و قالب های چوبی  خطر احتراق را به صفر می رساند. و سوانح ناشی از مواد آتش را به طور کل کاهش می دهد. قالب های مدولار انعطاف پذیر و قابل تغییر می باشند در جهتی که نقشه ی شما برای ساختن ساختمان عوض بشود به راحتی این قالب ها را می توان جا ب جا کرد در حالی که جا ب جا کردن قالب های دیگر و قالب های چوبی بسیار سخت و آزار دهنده برای کارگران است.

مزیت های قالب بندی مدولار رئیسی

قالب مدولار فلزی رئیسی یک سازه ی یکپارچه یا چند تکه است که به صورت ریخته گری در کار خانه با اندازه های استاندارد تولید می شود. بنابر این لازم نیست که برای اجرای قالب مدولار از قبل سفارش داده بشود چون به اندازه های استاندارد و پر کاربرد تولید و به فروش می رود. پس مهندس پروژه که وظیفه ی ساختن آن را برعهده دارد با نگاه کردن به نقشه ساختمان مدل مدولار فلزی مورد نیاز را تشخیص داده و خریداری می کند. ما به شما قالب مدولار فلزی رئیسی را پیشنهاد می کنیم که همواره با کادری مجرب و صاحب کار بهترین نوع قالب با کیفیت بالا را برای مشتری در اسرع وقت حاضر می کنند. قالب های مدولار فلزی رئیسی عموما طول عمر بالایی دارند. و در صورتی که در آن پروژه آسیبی نبینند برای پروژه های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرند. اما در نهایت به این نتیجه می رسیم که قالب های فلزی مدولار رئیسی بسیار مقاوم بوده و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. از دیگر مزیت های قالب بندی فلزی مدولار رئیسی می توان  به سطح صیقلی و صاف آن ها اشاره کرد که  بسیار مورد اهمیت است و باعث می شود که بتن کاملا در قالب ریخته شود. اسکلت ساختمانی که به وسیله ی قالب بندی فلزی مدولار آقای رئیسی انجام می گیرد دارای سطحی صاف است و کار را برای انجام مراحل  بعدی بسیار راحت می کند.
جهت مشاوره رایگان برای خرید قالب های مدولار و قیمت متعلقات قالب بندی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
تلفن تماس:  ۰۹۱۳۱۱۷۷۰۴۲/۰۹۱۳۲۱۷۸۰۱۷  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


6 + نُه =