قالب بتن دست دوم لبه شش

قالب بتن دست دوم لبه شش

تاکنون وسایل بسیار زیادی و در اشکال مختلفی ساخته شده اند که می توانند در ساخت و ساز به انسان کمک کنند.یکی از جاهایی که نیاز به این ابزارآلات حس می شود در بخش بتن ریزی است که از قالب ها برای انجام این کار استفاده می کنیم.تا به امروز قالب های متفاوتی و در شکل های گوناگونی ساخته شده اند که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارند.یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارآلات بتن ریزی که تا به امروز ساخته شده است،قالب بتن لبه ۶ نام دارد.امروزه این قالب به عنوان یکی از بهترین ، مفیدترین و کاربردی ترین وسایل بتن ریزی شناخته می شود که توسط افراد بسیار زیادی استفاده می شود.یکی از ویژگی های این قالب بتن ریزی این است که استفاده از آن باعث می شود تا بتن ریخته شده استحکام و مقاومت بیشتری داشته باشد و در نتیجه کیفیت آن بسیار بالاتر برود.

کاربرد قالب بتن لبه شش 

جنس و مواد تشکیل دهنده قالب بتن لبه شش با دیگر قالب ها تفاوتی نداشته و همان مواد تشکیل دهنده هستند. اما قالب لبه شش را می توان از دیگر قالب های بتنی مستحکم تر و مقاوم تر دانست.قالب فلزی بتن ریزی لبه ۶ از بهترین فولاد و فلزات موجود در بازار ساخته می شود که همین موضوع سبب می شود مقاومت آن تا حد زیادی بالاتر برود. عرض تسمه های دور قالب ، ۶ سانتی متر است و به همین دلیل به آن قالب بتن لبه ۶ گفته میشود. قالب بتن لبه شش ، قالبی است که بیشتر در صنعت و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. میزان تعمیر قالب بتن لبه ۶ نسبت به قالب بتن لبه ۵ کمتر و نگهداری آن راحت تر است .علت آن این است که قالب بتن لبه شش سنگین تر است و همین امر باعث میشود قالب دیرتر موج دار شود و یا بشکند . وزن قالب بتن لبه شش ۵۰ درصد ،۲۲ کیلوگرم است درحالیکه وزن قالب بتن لبه ۵ ، ۲۰ کیوگرم است. قیمت این قالب ، بخاطر وزن بیشتر و مراحل ساخت پیچیده تر و سخت تر ، از قالب بتن لبه ۵ بیشتر است.تمامی این خصوصیات و ویژگی ها سبب شده تا شرکت ها و اشخاص بسیار زیادی برای ساخت و سازهای گوناگون از این وسیله استفاده کنند.

 

خرید قالب بتن دست دوم لبه شش در اصفهان

قالب بتن لبه ۶ امروزه به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود و دلیل آن کیفیت بسیار بالای آن و کیفیت خوب آن است که باعث شده تا افراد بسیاری به سمت استفاده از آن بروند.یکی از موارد مهم در استفاده از قالب فلزی بتن ،نگهداری ازآن است بطور مثال قالب از ارتفاع به پایین پرتاب نشود ، روغن کاری بطور مداوم و مرتب انجام گیرد،چنانچه نیاز به تعمیر داشت سریعا اقدام شود و…قالب بتن لبه ۶ یکی از رایج ترین قالب های بتنی در صنعت ساخت و ساز می باشد . این قالب ها وزنی سنگین تر از سایر قالب ها دارند و برای همین از استحکام و ایمنی بالا تری برخوردار هستند. اما کار کردن با این قالب بخاطر وزن بالا ، برای کارگران سخت است و کاربرد شخصی ندارد .اما به دلیل استحکم بالا ، دوام زیاد طرفدارن خاص خود را داشته و در پروژه های بزرگی چون تاسیسات جاده ای ، پل سازی ، سد سازی ، ساختمان های بزرگ و … مورد استفاده قرار میگیرد .

قالب فلزی بتن دست دوم ، قالبی است که که حدود ۲۴ تا ۳۰بار و یا حتی بیشتر ، باز و بست شده است و استهلاک آن بالا رفته است. این گونه قالب ها نیاز به تعمیر اساسی دارند. اما ممکن است که بدلیل استهلاک بالای قالب ، دیگر قابل تعمیر نباشد و در نتیجه باید قالب نو خریداری کرد.فروشگاه جک و قالب رئیسی ، با ارائه انواع خدمات ، آماده است تا قالب های دست دوم را مشتریان خریداری کرده و از آن قالب های نو را تولید و عرضه کند . هم چنین شما مشتریان عزیز میتوانید با مراجعه به فروشگاه جک و قالب رئیسی و تحویل دادن قالب های دست دوم خود ، آنها را تعویض کرده و قالب فلزی بتن نو تحویل بگیرید.