قالب بندی مقاطع مدور

آیا تا به حال شده است که به یک ساختمان بلند نگاه کنید و از خود بپرسید که چگونه ساخته و با چه وسایلی این گونه بالا رفته است ؟ ابزار و مواد گوناگونی دست به دست هم می دهند تا یک مکان ساخته شود ؛ و یکی از این ابزار قالب بندی مقاطع مدور می باشد . در این مقاله قصد داریم راجب این قالب مدور صحبت کنیم پس با ما در این مقاله همراه باشید .

قالب مدور از نظر سازه ای به سه دسته سازه با قطر کوچک ، قطر متوسط و قطر بزرگ استفاده می شود . و به صورت دو تکه طراحی و تولید می شود و از آن در مخازن بتنی ، سیلوها و غیره استفاده میگردد . در این جا قالب بتن و پشت بندها به صورت نورد شده تولید می شود . برای اجرای قالب بندی مدور با قوس بالا از قالب بتن کمانی که فاقد تسمه و استیفنرهای عرضی استفاده می شود . به کمک لوله و یا قوطی نورد شده و گیره ، میتوان به راحتی قالب مدور را گرد و قوسی ساخت .

با فناوری ماشین‌آلات نورد الکتریکی و قوس فیزیکی و ابداع طرح‌های تعیین بازه‌های کمانی و زوایای انحنا ‌، ساخت قالب‌های گرد با شعاع و حتی نحوه خمش دلخواه ، امکان‌پذیر شده که از ستون‌های دایره‌ای ساده و قالب‌های دوجداره لوله ‌های سیمانی ، کول ، منهول و تیپر آغاز و امروزه در طرح‌های قوسی پیچیده ‌تر و سازه‌های منحنی خاص نیز جایگاه ویژه‌‌ای یافته است .

بهترین قالب بندی مقاطع مدور در مجموعه جک و قالب رئیسی

اگر برای ساخت و تکمیل ساختمان خود به دنبال جایی هستید که بهترین و با کیفیت ترین قالب بندی را به شما بدهد و خیال شما از بابت ساختمان خود راحت باشد ، پیشنهاد ما به شما مجموعه جک و قالب رئیسی می باشد . این مجموعه با سابقه ی بسیار زیادی که در زمینه ی ساخت و ارائه ی انواع جک و قالب دارد بهترین پیشنهاد ممکن برای خرید است ، زیرا این مجموعه در قبال کار ها و تولیدات خود ضمانت کاری ارائه می دهد و همچنین برای مشتریان خود بسیار ارزش قائل است زیرا سوا از محصولات با کیفیت با سایز و اندازه ی مورد نظر شما نیز کار را انجام می دهد به طور مثال برای قالب بندی انواع ستون گرد از قالب های گرد دوتکه و یا سه تکه استفاده می شود.این قالب ها از قطر ۳۵cm تا ۲۰۰cm قابل طراحی و ساخت می باشند و چنانچه قطر سازه مدور بیشتر از ابعاد مذکور باشد از پانل های کمانی و لوله های گرد نورد شده استفاده می شود از این روش برای قالب بندی انواع مخازن مدور و سازه های گرد با قطر بالا استفاده می شود .

اگر خواهان ارتباط با این مجموعه ی بزرگ جک و قالب رئیسی هستید ، با پاسارگاد صنعت ارتباط بر قرار کنید و از بالا ترین کیفیت ها لذت ببرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


× 5 = چهل پنج