قالب های 50

قالب ۵۰

قالب های بتنی دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام با توجه به اندازه و وزن دارای کاربرد های مختلفی می باشند ازاین رو این قالب ها برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرارمی گیرند. ازجمله انواع قالب های بتن می توان به قالب بتن ۵۰ اشاره نمود که در دو نوع معمولی و سوراخ دار موجود می باشد. ما در ادامه می خواهیم به بررسی مشخصات قالب بتن بپردازیم.
در حال حاضر انواع قالب های بتن از نظر طولی در سایز های یک متری، یک و نیم متری و دو متری ساخته می شوند و به بازار عرضه می شوند همچنین قالب های بتن در عرض های ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ تولید می شوند. به طور میانگین اندازه لبه انواع قالب های بتن سقفی ساخته شده بنا بر استانداردهای موجود ۵ سانتی متر می باشد (تسمه ای و لبه خم) ویا ۶ سانتی متر (تسمه ای) می باشد. قالب بتن سقف را می شود با استفاده از ابزار و وسایل هایی مانند پین، کلیپس و گوه در کنار یکدیگر قرار داد و قالب هایی با سایز دلخواه به صورت عمودی و یا افقی ایجاد نمود.
قالب بتن 50

 

ویژگی های قالب بتن ۵۰

وزن قالب ها با یکدیگر با توجه به سایز و اندازه آنها و همچنین سوخدار و نبودن متغیر می باشد. قالب بتن ۵۰ یه صورت معمولی اغلب به طور تقریبی دارای وزن ۱۹ کیلو گرم می باشند. قالب بتن دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد و مناسب برای انواع کاربری های است. شما می توانید انواع قالب بتن از جمله قالب بتن ۱۰۰*۵۰، قالب بتن ۵۰، قالب بتن لبه ۵، قالب بتن لبه ۶ و …. را در شرکت پاسارگاد صنعت تهیه نمایید.

خرید قالب پنجاه

فروش قالب بتن ۵۰ شرکت پاسارگاد صنعت یا مجموعه جک و قالب رئیسی دارای چندین سال سابقه کاری موفق در این زمینه می باشد و با انواع محصولات در زمینه جک و قالب با بالاترین و بهترین کیفیت همواره هدف خود را جلب رضایت هموطنان و مشتریان عزیز قرار داده است. از این رو شما می توانید انواع قالب ها ، اسکافل ، لوله های ۶ متری و … را به صورت و نو دست دوم در این مجموعه خریداری نمایید. مجموعه جک و قالب رئیسی با ارائه این محصولات در کیفیت بالا و نازل ترین و مناسب ترین قیمت همواره قدم بزرگی در راستایای رفع نیاز های جامعه در حوزه ساخت و ساز برداشته است. قالب های بتنی دارای قیمت های مختلفی هستند، قیمت قالب های آرماتور بندی و قیمت قالب های فلزبتنی با یکدیگر متفاوت می باشد که حتی در بحث قیمت قالب ۵۰*۱۰۰ هم مشاهده می شود. این نفاوت قیمت ها به عامل های گوناگونی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به قیمت مواد اولیه، طراحی و نحوه تولید قالب ها اشاره نمود. اگر متریال به کار رفته در همه قالب ها به صورت یکسان در نظر بگیریم، باز هم سفارشی بودن و یا مدولار بودن قالب های فلزی روی قیمت گذاری آنها تاثیر می گذارد. در قالب های فلزی فاکتور هایی مانند وزن قالب فلزی، طراحی بدنه قالب و متعلقات همراه آنها متنوع می باشد. برای مثال درقالب بتن ۵۰*۱۰۰ امکان تغییر در ضخامت تسمه استفاده شده دربدنه قالب موجود می باشد و همچنین ضخامت لبه های آن نیز به صورت ۵ سانتی متر و ۶ سانتی متر است. این موضوع ابتدا روی وزن و سپس قیمت تاثیر گذار است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


× هشت = 64