خرید و فروش قالب مدولار در اصفهان

قالب مدولار چیست

آبا تا به حال به ساختمان های بلند و بزرگ نگاه کرده اید ؟ چگونه این ساختمان ها به وجود می آیند؟ برای ساخت و ساز از چه وسایلی استفاده می کنند؟همیشه و همه جا انسان برای انجام کارها از ابزارآلات بهره می برد تا بتواند کارها را راحت تر و بهتر انجام دهد. در ساختمان سازی ابزارهای بی شماری هستند که انسان از آن ها جهت ساخت و ساز کمک می گیرد ، یکی از این وسایل قالب مدولار نام دارد.
قالب مدولار یک قالب فلزی است که برای بتن ریزی از آن استفاده می کنند. این قالب از ابزارآلات نوین صنعتی محسوب می شود ، برای بتن ریزی به غیر از قالب به وسایل دیگری نیز نیاز داریم که عبارتند از:
  • سولجر
  • گیره
  • کلمپس یا پین و گوه
  • بلت و مهره
  • میان بلت
قالب مدولار به تنهایی هیچ کاربردی ندارد و برای استفاده از آن باید تمام قطعات آن را که نامشان در بالا ذکر کردیم به قالب وصل کنیم. در این حالت قالب به صورت یک سیستم در می آید که در این حالت آن را سیستم قالب مدولار می نامیم.
مهم ترین کاربرد این وسیله استفاده در بتن ریزی و برپایی اجزای سازه ها مانند : شناژها ، دیوار های یک طرفه و دوطرفه ، ستون های مدور یا چهار گوش ، تیر و دال و کف استفاده کرد.
مهم ترین نکته قالب های مدولار این است که تنها برای ساخت و بتن ریزی منازل مسکونی ساخته نشده اند ؛ یعنی شما می توانید از آن در برپایی و بتن ریزی سایر سازه ها مثل : بتن ریزی و ساخت پروژه های پیچده و سخت عمرانی ، پل سازی ، سوله سازی و … نیز کمک بگیرید.

مزایای قالب مدولار

قالب مدولار علاوه بر تمام کاربرد هایی که دارد مزایای ویژه ای دارد که کمتر در نمونه های مشابه این ویژگی ها دیده می شود. این مزایا عبارتند از :
  • استحکام بالا: مهم ترین علت مستحکم بودن این قالب جنس آن است که از آهن تهیه شده است اما به غیر از آن طراحی آن به گونه ای است که از استحکام بالایی برخوردار باشد.
  • قیمت مقرون به صرفه: قالب مدولار نسبت به دیگر نمونه های مشابه از قیمت بسیار پایین تری برخوردار است . غیر از آن این قالب نسبت به کارایی اش قیمت بسیار خوبی دارد.
  • مونتاژ راحت: از دیگر مزایای بسیار خوب این قالب موناژ راحت و سریع آن است که اگر یک کارگر که آشنایی اولیه با این قالب دارد بتواند قطعات آن را به هم وصل کند.
  • قابل استفاده در سازه های بسیار بلند: این قالب بتن ریزی به این خاطر که قابل مونتاژ شدن است می توان آن را در سازه های بلندی که دیگر قالب ها توانایی بتن ریزی در آن را ندارند استفاده کرد . این مزیتی است که در کمتر قالب ساختمانی موجود می باشد.
  • ایمنی بسیار زیاد: یکی از مهم ترین مسائلی که همیشه دغدغه کارفرمایان و مهندسان ساختمانی است ایمنی کارگران می باشد . ساز وکار استفاده شده در این قالب ساختمانی باعث می شود که ایمنی کارگران تضمین شود و کارگزاران و مهندسان از نظر ایمنی کارگران خود اطمینان داشته باشند.

خرید و فروش قالب مدولار در اصفهان

اگر مطالب بالا را مطالعه کرده اید و قصد خرید این قالب پر کاربرد و با صرفه را دارید باید چند نکته را در نظر بگیرید:
  • قالبی که قصد خرید آن را دارید نو است یا دست دوم: در واقع یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشت نو یا دست دوم بودن کالا است چون این قسمت در قیمت و کاردهی محصول بسیار تاثیرگذار است پس حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
  • زمان تولید آن کی بوده است: اگر دقت کرده باشید هر چقدر وسایل و ابزارآلات جدید تر باشند نسبت به نمونه های قبلی خود کارایی بیشتری دارند . این مثال برای قالب مدولار نیز باید رعایت شود ، چون هر چقدر آن جدیدتر باشد کارایی آن نیز بیشتر است.
  • از کجا آن را خریداری می کنید: اگر محصولی که خریداری می کنید از یک کارگاه معمولی و بدون مجوز باشد مطمئن باشید که استانداردهای لازم در ساخت آن به کاربرده نمی شود ، حال اگر کالای مورد نظر خود را از کارگاه یا شرکت که از تمامی فرایندها و ساخت وسازهای استاندارد جهت ساخت محصول استفاده می کند خریداری نمایید ، کیفیت آن بسیار بالاتر خواهد بود.
حال اگر شما قصد خرید قالب مدولار با بیشترین کیفیت و کمترین قیمت را دارید و یا به دنبال کارگاهی برای فروش قالب مدولار در اصفهان هستید می توانید از کارگاه ما این محصول را خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


− 9 = هیچ