رزوه جک سقفی

رزوه جک سقفی

یکی از قسمت های مهم و کاربردی در  جک سقفی، رزوه جک سقفی است. در انتهای لوله بیرونی جک سقفی ،یک پیج تنظیم وجود دارد. این پیج در قسمت بالای لوله ۶ سانتی متری جوش داده میشود  تا به کمک سوراخ هایی که روی لوله درونی جک سقفی تعبیه شده ، ارتفاع جک تنظیم گردد.رزوه جک سقفی  از لوله ای به قطر ۶ میلی متر و ضخامت ۳ میلی متر تولید میشود. طول آنها ۱۷ و ۲۰ سانتی متر میباشد. جنس این مهره جک سقفی از چودن نشکن داکتیل است. البته بعضی از آنها جنسشان فلزی است که قیمت بیشتری هم نسبت به مهره های چودنی دارد.  

بطور کلی میتوان گفت که بخش و بدنه اصلی ای قطعه ، قسمت پیچ آن است که از یک لوله به قطر ۶ میلی متر و ضخامت ۳ میلی متر تولید میشود. این قسمت با استفاده از دستگاه های تراش  CNC رزوه میشود تا مهره  به آن بسته شود .یک شکاف در کنار رزوه قابل مشاهده است. دلیلش این است که باید میلگرد پایین جک از سوراخ وسط جک سقفی و رزوه عبور کند تا بتوان به وسیله آن ارتفاع جک سقفی را تنظیم کرد. یکی از موارد مهم ، مهره های این قطعه است . چرا که اکثر افراد بخاطر لقی این مهره ناراضی اند . از آنجایی که لقی این مهره باعث وارد شدن خسارات زیادی است و چنانچه از جک سقفی ای که مهره ی رزوه ی آن لقی دارد  به هنگام بتن ریزی استفاده گردد ، مهره لق در رفته و سقف فرو میریزد.

خرید رزوه جک سقفی در اصفهان 

مهره های تولید شده در مجموعه پاسارگاد صنعت بصورت کاملا استاندارد و با کیفیت بالا و از جنس چودن داکتیل نشکن است . مهره های تولیدی در این مجموعه از کمترین لقی برخوردار است و همین امر امنیت را هنگام کار به مراتب افزایش میدهد. لازم به ذکر است که لقی مهره ربطی به کیفیت آن ندارد.عواملی چون ضخامت لوله ، دقت در تراش و … در لقی آن موثر است. اگر مهره بصورت دستی تراش داده شود احتمال خطا بسیار زیاد است . اما اگر با دستگاه  CNC تراش داده شود دقت افزایش میابد و احتمال خطا بسیار کاهش میابد.

قیمت این قطعه با توجه به مواد اولیه و استاندارد ها تعیین میگردد. تولیدات مجموعه جک و قالب رئیسی چودن داکتیل است که مشتریانی که خریداری کرده اند بسیار رضایت داشته اند.شما میتوانید برای خرید و سفارش رزوه های جک سقفی به فروشگاه جک و قالب رئیسی مراجعه فرمایید و یا با شماره ما تماس حاصل فرمایید. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.