خرید جک سقفی دست دوم ۴ متری در اصفهان

خرید جک سقفی دست دوم ۴ متری در اصفهان

ساخت و ساز یکی از قدیمی ترین و کهن ترین کارهای جهان به شمار می آید، چون انسان از همان ابتدای خلقت نیاز به یک مسکن و سرپناه داشت.همین دلیل باعث شد که انسان به سمت و سوی ساخت خانه پیش برود و علم ساخت و ساز را فرا بگیرد.ساخت یک خانه یا سرپناه در ابتدا برای انسان کار فوق العاده سختی بود زیرا آدم می بایستی که با مواد مختلف و بدون ابزار یک خانه برای خودش بسازد.کم کم و با گذشت زمان آدم ها یاد گرفتند که چگونه از مواد مختلف استفاده کنند و به مرور زمان ابزار آلات و دستگاه های مختلفی را نیز ساختند مانند بیل ، کلنگ و… .تا مدت های طولانی انسان فقط از همین وسایل و ابزارآلات قدیمی کمک می گرفت و یک ساختمان را می ساخت.تا این  که در قرن ۱۷ کم کم وسایل جدیدی برای ساخت و ساز اختراع شدند که باعث شدند امنیت و کیفیت کار آن ها بسیار بالاتر برود. خرید جک سقفی دست دوم ۴ متری در اصفهان از مجموعه قالب رئیسی پیشنهاد ما به شماست.

ضرورت استفاده از جک سقفی

یکی از جاهایی که کار در آن بسیار سخت بود و خطرات بی شماری داشت ، ساختن سقف بود. معمولا سقف ها پس از مدتی ریزش می کردند و ممکن بود که تعدادی از کارکنان یا افراد معمار کشته شوند. پس باید یک ابزار بسیار مناسب نیز برای اینجا تولید می شد.با گذشت زمان ابزارها و وسایل مختلفی برای سقف ساختمان ها و خانه ها به وجود آمد که هر کدام کاربرد و معایب خود را داشتند.یکی از وسایلی که تغییری اساسی در صنعت ساخت و ساز به وجود آورد و باعث شد که در همه جا از ابزار استفاده شود، جک سقفی بود.

 

قیمت جک سقفی ۴ متری دست دوم

جک سقفی یک حالت و شکل شبیه به داربست داشت با این تفاوت که تمام وزن سقف را می گرفت و از خراب شدن آن جلوگیری می کرد.در کل جک های سقفی متعددی وجود دارند که شما می توانید از مدل های مختلفی استفاده کنید و مهمترین مدل های آن عبارتند از:

  • جک سقفی ساده

  • جک سقفی صلیبی ثابت

  • جک عراقی

  • جک سقفی صلیبی متحرک

این پایه های نگهدارنده  را می توان بر اساس اندازه نیز نام برد مثل جک سقفی ۳ متری، ۴ متری و ۵ متری .یکی از بهترین مدل های این پایه نگهدارنده مدل ۴ متری آن است که ان را با نام جک سقفی ۴ متری می شناسیم.این جک از بهترین و برترین مدل هایی است که تاکنون برای استفاده در ساختمان ساخته شده است.

فروش جک سقفی دست دوم ۴ متری در اصفهان

لوله ی پایین جک سقفی ۴ متری ، ۶ سانتی متر با ضخامت ۲ سانتی متر است و لوله ی بالای آن، ۵ سانتی متر با ضخامت ۲٫۵ سانتی متر است. چنانچه مشتری درخواست جک سنگین بدهد،میتوان هر دو ضخامت را  ۲٫۵ سانتی متر در نظر گرفت.سری بالای جک در دو مدل ارائه میشود:سری ناودانی و سری پروفیل.

طول پایه جک سقفی چهار متری  ،۲٫۲۰ متر و سری بالای آن ۲ متر است که در مجموع ۴٫۲۰ متر میشود اما بخاطر ۲۰ سانتی متر درگیری برای جک، بعنوان جک ۴ متری شناخته میشود. وزن این جک ها متفاوت است و از ۱۵ کیلوگرم تا ۱۷٫۵ کیلوگرم متغیر میباشد.جک های ساده وزنشان ۱۶ کیلوگرم و جک های صلیب دار ۱۷٫۵ کیلوگرم هستند.بدیهی است که هرچه وزن جک بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر است.حداکثر باری که یک جک سقفی ۴ متری میتواند تحمل کند ۱۵۰۰ کیلوگرم میباشد.

پس از اینکه جک سقفی ۴ متری نو مورد استفاده قرار گرفت (توسط پیمانکار یا هرکسی که از ان استفاده کند) به دلیل استهلاک و یا اینکه دیگر فرد به ان نیازی ندارد و قصد فروش جک های دست دوم خود را دارد ،میتواند با مراجعه به فروشگاه جک و قالب رئیسی اقدام به فروش آن بکند. هم اکنون و با توجه به نوسانات بازار ، قیمت جک سقفی چهار متری  نیز تا حد بسیار زیادی تغییر کرده است و بهترین گزینه خرید آن به صورت دست دوم است.پس اگر قصد خرید جک سقفی دست دوم ۴ متری در اصفهان را دارید می توانید خرید خود را از ما با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام بدهید.