بست و اتصالات داربست

خرید بست و اتصالات داربست در اصفهان 

تمامی محصولات بست و اتصالات داربست در مجموعه پاسارگاد صنعت با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به صورت جزئی و عمده عرضه می شوند. اتصال دهنده های داربست در اصل جزء اساسی هستند که برای متصل کردن لوله های داربست و اتصالات تحت استاندارد AS1576 می باشند . لوله داربست و اتصالات در AS1576.3 به عنوان داربست تعریف شده است که در آن لوله های دایره ای به صورت قالب ، تیر افقی ، بادبند استفاده می شوند که با استفاده از اتصال دهنده های هدفمند به یکدیگر وصل می شوند. در این مقاله به بررسی انواع بست و اتصالات داربست از جمله:

  • بست فلزی (داربستی )
  • بست ۴پیچ 
  • بست تک پیچ ( قائم ) 
  • بست ۲ پیچ 
  • اتصال ورقی 
  • اتصال ( رابط ) لوله ای 
  • اتصال ( رابط ) لوله ای 
  • بست تخته گیر 

می پردازیم . این اتصالات اساسی که برای پیوستن دو لوله داربست طراحی شده است می تواند برای ایجاد طیف متنوعی از ساختارهای ساخت و سازهای مختلف استفاده شود یا از آن به عنوان لوازم جانبی سیستم های داربست پیش ساخته استفاده شود . این مقاله شامل انواع اساسی اتصال دهنده های لوله های داربستی است که دو لوله را به هم متصل می کند ، و همچنین اتصالات مخصوصی را برای اتصال لوله داربست به سایر اجزا ، تجهیزات یا سازه ها استفاده می کند.

به عنوان بخشی از فرایندهای مدیریت ریسک ، توجه شما را به این الزام جلب می کنیم که داربست ها ، به عنوان بخشی از شایستگی خود ، در تکنیک های جابجایی دستی و بالابری مکانیکی صلاحیت داشته باشند . بنابراین ، مراحل ساخت داربست و تغییر یا برچیدن داربست ها باید دستورالعمل های دستی را که توسط مقامات نظارتی یا سایر دستورالعمل ها و کدهای عملکردی که توسط این مقامات نظارتی پذیرفته شده باشند ، رعایت کنند.

ویژگی های بست و اتصالات داربست 

ما در ادامه می خواهیم  به انواع اتصالات و ویژگی ها و کاربرد آن ها و همچنین مشخصات فنی انواع بست و اتصالات داربست می پردازیم.

کوپلر دوتایی Double Coupler

این محصول به دو لوله داربست با قطر خارجی ۴۸٫۳ میلی متر در زاویه های راست متصل می شود . قابل جایگزینی با پیچ و مهره ها ، آجیل ها و واشرها می باشد . وزن این محصول حدود ۱۱۰۰ گرم می باشد . این محصول دارای طراحی مقاوم می باشد که ساخته شده از فولاد آهنگ گری شده جهت دوام و قابلیت اطمینان بالا است. و دارای گالوانیزه گرم برای مقاومت در برابر خوردگی است و مطابق با قواعد و دستورالعمل های AS1576.2. می باشد. حد مجاز بار سرویس دهی kN 6.25 است و در برابر لغزش قادر است گشتاوری حدود ۵۴ نیوتن متر را تحمل کند و می تواند برای مقاومت در برابر کشش یا بارهای فشاری استفاده شود.

مفصل گردان Swivel Coupler

اتصال دهنده های گردان فلزی برای اتصال دو سمت داربست با هر زاویه ای استفاده می شوند . جفت های چرخاننده برای اضافه کردن مهاربندی مورب به سازه داربست استفاده می شوند و از نظر برج هایی با هر اندازه قابل تنظیم هستند . به لوله داربست با قطر خارجی ۴۸٫۳ میلی متر در هر زاویه می پیوندد و دارای وزن حدود ۱۲۰۰ گرم می باشد و به طور معمول برای اتصال اعضای مهاربند استفاده می شود. همچنین برای پیچش تنش لوله های داربست استفاده می شود. این محصول قابل جایگزینی با پیچ و مهره ها ، آجیل ها و واشرها می باشد و دارای طراحی مقاوم است که ساخته شده از فولاد آهنگری برای دوام و قابلیت اطمینان بالا می باشد. این محصول دارای گالوانیزه گرم شیب برای مقاومت در برابر خوردگی می باشد و مطابق با الزامات AS1576.2.  و حد مجاز بار سرویس دهی kN 6.25 است و در برابر لغزش قادر است گشتاوری حدود ۵۴ نیوتن متر را تحمل کند و همچنین می تواند برای مقاومت در برابر کشش یا بارهای فشاری استفاده شود.

فروش بست و اتصالات داربست در اصفهان

بست و اتصالات داربست ، اتصالات پین اتصال مشترک برای پیوستن به لوله هایی که تحت فشار فشاری در چیدمان داربست هستند استفاده می شود. هنگامی که نیمه های کوپل به طور کامل گسترش یابد ، لوله های داربست از هر دو طرف وارد اتصال دهنده می شوند. مهره یقه سفت شده است ، به همین دلیل هر دو آستین نخ کوپلر با چرخش های مخالف به داخل کشیده می شوند. اتصال مفصل بسته شده ، هر دو لوله داربست را به هم می چسباند . این جفت ها جدا از انواع دیگر اتصال دهنده ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و به لوله داربست با قطر خارجی ۴۸میلی متر در انتهای هر لوله می پیوندد و داخل لوله های داربست قرار می گیرند . متناسب با قطر داخلی لوله داربست هنگام سفت شدن پیچ گسترش می یابد. این بست ها از فولاد آهنگری ساخته شده اند و گالوانیزه گرم غوطه ور در روی می باشند. قیمت بست داربست ، برای داربست بندی یک سازه موقت با داربست فلزی نیاز به مواردی همچون لوله داربست ، بست داربست ، مغزی داربست و اتصال داربست می باشد . قیمت بست داربست بستگی به نوع بست و وزن آن دارد برای اطلاع از قیمت و جزئیات محصولات می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا برای خرید مناسب راهنمای شما باشند.