پین جک سقفی

خرید پین جک سقفی در اصفهان

جک سقفی چیست؟ 

همان گونه که می توان از اسم جک سقفی حدس زد،جک هایی می باشند که برای نگهداری ثابت و تحمل باری که توسط سقف ایجاد می شود به کار می رود . این جک ها  مورد استفاده در ساختمان سازی قرار می گیرد که به آن جک سقفی نیز می گویند. جک سقفی برای تمام سقف ها در ساختمان به کار برده می شود (سقف های مانند طاق صربی ، تیرچه بلوک ، یونولیت ، وافل و …) این محصول بر حسب مکان مورد استفاده و نوع پروژه تفاوت هایی در نوع آن ایجاد می کند . همان گونه که می دانیم تمامی سقف ها برای پایداری و مقاومت بالا نیاز به یک نگه دارنده دارند و جک سقفی ساختمان می تواند این کار را نیز برای شما انجام دهد.

جک سقفی انواع مختلفی دارد از جمله : جک های ۳٫۵ متری ، ۴ متری و ۵ متری. جک های سقفی از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند از جمله رزوه جک سقفی ، پین جک سقفی و… . ما در اینجا قصد داریم توضیحاتی را راجع به پین جک سقفی به شما ارائه دهیم.

فروش پین جک سقفی در اصفهان

پین جک سقفی قطعه ای هست که به کمک آن ، ارتفاع لوله درونی و لوله بیرونی را تنظیم میشود. تنظیم ارتفاع جک سقفی به وسیله این قطعه به اینصورت است : یک شکاف روی رزوه جک و یک سوراخ هم روی لوله داخلی جک وجود دارد که به وسیله یک میلگرد ۸ یا میلگرد ۱۰ میتوانیم ارتفاع جک را تنظیم کنیم.لازم به ذکر است که این قطعه بصورت سفارشی و بنا به درخواست مشتری تولید و عرضه میشود و همچنین قطعه ای جدا از جک سقفی است و بصورت جداگانه باید خریداری شود. 

شما میتوانید برای خرید این قطعه و هم چنین جک سقفی و  دیگر اجزای آن به فروشگاه جک و قالب رئیسی مراجعه فرمایید و یا با شماره ما تماس حاصل فرمایید.