متعلقات قالب بندی چیست ؟

برای ساخت و ساز های ساختمانی وسایل و تجهیزاتی نیاز می باشد که کار ساخت و ساز به قولی راه بیفتد. به این وسایل مورد نیاز و تجهیزات لازم برای شروع کار متعلقات می گویند. متعلقات قالب بندی دارای زیر مجموعه های مختلفی می باشد مانند گیره قالب ، بلت ، مهره خروسکی ، واشر دولول ، واشر کاست و سر جک تنظیم .هر کدام از این متعلقات در قسمت های مختلفی دارای کارایی های متفاوتی می باشد که بدون هر کدام ممکن است نتوان کار را پیش برد.در این قسمت به بررسی برخی از این متعلقات قالب بندی می پردازیم . در وهله اول واشر دو لول را مورد بررسی قرار می دهیم .

واشر دولول

همان طور که گفتیم واشر دولول یکی از متعلقات قالب بندی بتن می باشد که وظیفه اصلی واشر دو لول تامین استحکام کافی و هم چنین ایجاد فاصله ی مناسب برای بین دو لوله ی موازی می باشد که از بین این دو لوله بولت عبور می کند که در قسمت بعدی به تعریف بولت خواهیم پرداخت . یکی از مشخصه های واشر دو لول اندازه ی پلاک آن می باشد که  ۱۲ * ۱۰ سانتی متر می باشد.

واشر دولول
واشر دولول
خرید بلت در اصفهان
بولت

بولت / بلت

بلت چیست ؟ یکی دیگر از متعلقات قالب بندی که بلت نام دارد و وظیفه ی اصلی آن ایجاد اتصال بین صفحه زیر ستون و فوندانسیون می باشد . بولت ها دارای انواع مختلفی مانند انکر بلت، آی بلت، جی بلت، هنگر بلت و … می باشند که هر کدام از این بولت ها وظایفی مختلفی را بر عهده دارند.

یکی دیگر از متعلقات قالب بندی واشر کاست می باشد که برای پشت دیوار هایی که سولجر در آن ها استفاده شده است کاربرد دارد.

خرید متعلقات قالب بندی در اصفهان 

پیشنهاد ما به شما برای خرید این متعلقات قالب بندی فروشگاه جک و قالب رئیسی می باشد که دارای انواع تجهیزات ساختمانی در بهترین کیفیت با قیمتی بسیار مناسب می باشد .فروشگاه جک و قالب رئیسی یا پاسارگاد صنعت دارای سابقه ی بسیار درخشان در زمینه ی فروش لوازم و ابزار  قالب بندی ، انواع داربست ها (اسکافل ها) ، لوازم مورد نیاز برای داربست ها ، انواع جک سقفی ، انواع قالب فلزی بتن و … می باشد که هدف اصلی خود را در جهت کسب رضایت شما مشتریان عزیز قرار داده است .

فروشگاه جک و قالب رئیسی یکی از مراکز مهم کشور برای رفع نیاز های مهم شما عزیزان در جهت ساخت و ساز می باشد. ما در این شرکت بهترین راهنمایی ها را برای خرید محصول مورد نظرتان در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا با توجه به این راهنمایی ها تجهیزات و وسایل مورد نظر خود را خریداری کنید.هم چنین می توانید با تماس با کارشناسان مجرب ما در زمینه های مختلف مشاوره رایگان دریافت کنید تا بتوانید برای خرید بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید.شما می توانید با مبلغی بسیار به صرفه تر از شرکت های دیگر محصولاتی با کیفیت های بالا را دریافت کنید و از خرید خود رضایت داشته باشید.

 فروشگاه جک و قالب رئیسی  خریدی بسیار رضایتمند را برای شما عزیزان آرزومند است.