لوله شش متری نو

لوله شش متری نو

ما برای دسترسی بهتر به نقاطی که دارای ارتفاع زیادی هستند و دسترسی به آنها دشوار می باشد از لوله داربست استفاده می کنیم که دارای جنس فلزی می باشد و در ارتفاع های مختلف تولید و عرضه می گردد. لوله های داربست دارای کاربرد های مختلفی هستند و استفاده های گوناگونی از آنها می شود به عنوان مثال گاهی برای تکیه گاه برای دیگر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده اصلی برای اسکلت بندی داربست می باشد. بنای داربست ها نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد زیرا کارگران و بنا ها در ارتفاع های زیاد بر روی این داربست ها مشغول به کار می باشند و در صورت بنا کردن نادرست آنها و فرو ریختن ممکن از تلفات جانی و مالی بسیاری وارد شود. داربست ها از لوله های شش متری، ۳ متری، بست و قالب تشکیل شده اند که با توجه به ارتفاع های متغیر ساختمان ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که برای ساختمان هایی که دارای ارتفاع های بالایی هستند از ابعاد بزرگ تر این لوازم استفاده می شود.

یکی از مسائلی که دارای اهمیت بالایی می باشد استفاده از لوله داربست مقاوم و با کیفیت بالا است. این لوله های داربست دارای کاربری گسترده ای نیستند یعنی برای کارهای متنوع زیادی مورد استفاده قرار نمی گیرند اما حجم استفاده از آنها بسیار بالا می باشد. زیرا امروزه ساختمان های بسیاری در حال ساخت هستند و برای دسترسی به نقاط با ارتفاع بیشتر از ۲ متر درهمه ی ساختمان ها  باید از لوله داربست استفاده کرد و اسکلت بندی اصلی سازه داربست را لوله داربست تشکیل می دهد.

ویژگی های لوله شش متری نو

خرید و فروش لوله داربست ۶ متری نو و دست دوم و کلیه اتصالات آرماتور بندی بصورت نو و دست دوم در فروشگاه مجموعه پاسارگاد صنعت موجود میباشند .در این مجموعه فروش لوله شش متری دست دوم .بست چهار پیچ نو و دست دوم .خرید لوله داربست شش متری و اتصالات از سراسر کشور با بهترین قیمت و پرداخت بصورت نقدی می باشد. وزن لوله ۶ متری داربست به ضخامت لوله بستگی دارد. معمولا لوله شش متری داربست در ضخامت های ۲ ،۲٫۵ و ۳ میلی مترتولید می گردد. وزن لوله داربست شش متری با ضخامت ۲ میلی متر، ۱۳٫۸ کیلو گرم می باشد ، وزن لوله داربست ۶ متری با ضخامت ۲٫۵ میلی متر، ۱۷ کیلوگرم ، وزن لوله داربست ۶ متری با ضخامت ۳ میلی متر ، ۲۶ کیلوگرم می باشد.

خرید لوله داربست شش متری بصورت نو

لوله های داربست در ضخامت های مختلفی تولید می شوند که متناسب با نیاز پروژه مورد استفاده قرار می گیرند. لوله های داربست در سوله سازی و پل سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها یکی از پراهمیت ترین لوازم در اسکلت بندی  داربست ها می باشند که از قیمت بسیار مناسب و پایینی نیز برخوردار می باشند. شما می توانید این محصول را با کیفیت بسیار بالا از مجموعه جک و قالب رئیسی تهیه نمایید. همچنین باقی لوازم داربست از جمله بست های سنگین، سبک، رابط، بست H ، بست گردان و … را از این مجموعه تهیه نمایید.

لوله های داربستی با ضخامت های ۲ و ۲٫۵ و ۳ و ۴ میلی متر تولید و عرضه می شوند. این لوازم به صورت نو و دست دوم توسط این مجموعه عرضه می شود که دارای کیفیت های بالایی می باشند و شما می توانید با اطمینان خاطراز این لوازم استفاده کنید. لوله های داربست جک و قالب رئیسی دارای انواع مختلفی می باشند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردارهستند. مجموعه جک و قالب رئیسی دارای چندین سال سابقه موفق در این زمینه می باشند و همواره قدم بزرگی در رفع نیازهای جامعه در زمینه ساخت و ساز برداشته است و با ارائه این محصولات در مقاومت و استحکام های بالا هدف خود را جالب رضایت مشتریان عزیز قرار داده است. شما می توانید برای خرید محصول مورد نیاز و کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه جک و قالب رئیسی تماس حاصل نمایید.

لوله 6 متری نو