قالب بتن نو لبه 6

قالب بتن لبه ۶

قالب بتن لبه ۶ را می توان یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین قالب های بتن ریزی در عرصه ساخت ساز بیان کرد که خود بتن از مهم ترین و اولیه ترین مصالح در ساختمان سازی می باشد. بتن به تنهایی قابل استفاده نمی باشد .برای ساختن هر نوع سازه بتنی ، علاوه بر این که به بتن نیاز دارید ، به قالب های بتنی نیز نیازمندید. قالب بتن لبه شش یکی ازمهم ترین و پرکاربرد ترین قالب های بتنی موجود در بازار می باشد.جنس و مواد تشکیل دهنده قالب بتن لبه شش با دیگر قالب ها تفاوتی نداشته و همان مواد تشکیل دهنده هستند. اما قالب لبه شش را می توان از دیگر قالب های بتنی استحکام تر و مقاوم تر دانست. عرض تسمه های دور قالب ، ۶ سانتی متر است و به همین دلیل به آن قالب بتن لبه ۶ گفته میشود. قالب بتن لبه شش ، قالبی است که بیشتر در صنعت و شرکت ها مورد استفاده قرار میگیرد. میزان تعمیر قالب بتن لبه ۶ نسبت به قالب بتن لبه ۵ کمتر و نگهداری آن راحت تر است .علت آن این است که قالب بتن لبه شش سنگین تر است و همین امر باعث میشود قالب دیرتر موج دار شود و یا بشکند . وزن قالب بتن لبه شش ۵۰ درصد ،۲۲ کیلوگرم است درحالیکه وزن قالب بتن لبه ۵ ، ۲۰ کیوگرم است. قیمت این قالب ، بخاطر وزن بیشتر و مراحل ساخت پیچیده تر و سخت تر ، از قالب بتن لبه ۵ بیشتر است.

خرید قالب بتن لبه 6 نو در اصفهان 

قالب بتن لبه ۶ یکی از رایج ترین قالب های بتنی در صنعت ساخت و ساز می باشد . این قالب ها وزنی سنگین تر از سایر قالب ها دارند و برای همین از استحکام و ایمنی بالا تری برخوردار هستند. اما کار کردن با این قالب بخاطر وزن بالا ، برای کارگران سخت است و کاربرد شخصی ندارد .اما به دلیل استحکم بالا ، دوام زیاد طرفدارن خاص خود را داشته و در پروژه های بزرگی چون تاسیسات جاده ای ، پل سازی ، سد سازی ، ساختمان های بزرگ و … مورد استفاده قرار میگیرد .

همان گونه که میدانید شرایط جوی به خصوص در ایران به شدت متغییر است. از این رو نیاز به این داریم که قالبی را در پروژه های ساخت ساز استفاده کنیم که بتواند به خوبی در همه شرایط آب و هوایی قابل استفاده باشد. به همین دلیل است که خیلی از افراد رو به استفاده از قالب بتن لبه شش کرده اند چرا که این قالب بتن مناسب هر آب و هوایی می باشد .

فروشگاه جک و قالب رئیسی ، با تولید و عرضه قالب های بتنی از جمله قالب بتن لبه شش با قیمت مناسب و کیفیت بالا آماده خدمت رسانی به همه مشتریان عزیز میباشد.همچنین میتوانید تعاملات گوناگونی را با این فروشگاه داشته باشید بطور مثال با دادن قالب بتن لبه ۵ ، قالب بتن لبه ۶ بگیرید و بالعکس.