قالب بتن لبه 5 دست دوم

قالب بتن لبه ۵

قالب های مختلف در انواع متفاوت و سایز بندی های مختلف وجود دارند مانند قالب های مدولار یا قالب بتن که براساس ابعاد عرضی ۵ سانتی متری (مضرب های عدد ۵) طراحی و ساخته می شوند .قالب بتن لبه ۵ در حال حاضر از پرکاربردترین و محبوب ترین قالب های بتنی است که در بازار موجود است. قالب بتن اجزایی هستند که در واقع برای تسهیل عملیات بتن ریزی در سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرند. قالب های بتن باعث می شوند که سازندگان سازه ها بتوانند با   کمک آنها طرح و شکل دلخواه خود را در ساختمان پیاده سازی نمایند.

 قالب بتنی لبه ۵ دست دوم

وزن قالب های لبه ۵ در هر متر مربع ۴۰ کیلوگرم می باشد. قالب های مدولار که با نام های قالب بتن ، قالب فلزی ، قالب فلزی بتن نیز شناخته می شوند در اندازه و ابعاد مختلف در بازار به فروش می رسند که با توجه به ابعاد ، کاربرد ، نو و دسته دو بودن دارای قیمت های مختلفی می باشند. رویه این قالب های دسته دو از ورق فولادی به ضخامت mm  ۳ و لبه های آن به دو صورت خم دوبل یا تسمه های پانچ شده از ورق ۵mm  با ارتفاع ۵cm  (لبه ۵) و ۶cm  (لبه ۶) می باشد.این قالب ها در اندازه های مختلف تولید میشوند. ارتفاع یا طول این قالب ها ۱ ، ۱٫۵ و ۲ متر و عرض آنها ۲۰ ، ۳۰ ، ۴۰ و ۵۰ سانتی متر میباشد. البته لازم به ذکر است که اندازه های گفته شده ،مدل های پر فروش تر و پر کاربردتری نسبت به دیگر اندازه ها (مانند قالب بتن با عرض ۴۵ سانتی متر) هستند . وزن قالب بتن نو به ازای هر قالب ۵۰ درصد ،۲۰ کیلوگرم است.

برای ساخت و تولید قالب های بتن ، از ورق ۳ میلی متری فولاد مبارکه استفاده میشود . یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت قالب های بتن نو تولید شده از ورق های فولاد مبارکه ،صاف و یکسان بودن سطح ورق آن بدون ذره ای موج است.قالب های بتن ساخته شده از فولاد مبارکه عمر زیادی دارند. سطح صاف و مسطح این قالب ها باعث میشود که نقطه جوش آن خیلی خوب باشد. بدلیل ویژگی های منحصر بفرد ورق های فولاد مبارکه ، قیمت قالب هایی که از فولاد مبارکه ساخته میشود گران تر از قالب های بتنی است که از فولاد غرب ساخته میشود.

مزایای استفاده از قالب فلزی بتن :

  • سرعت اجرای بالا

  •  سادگی اتصالات

  • سطح صاف

  • مقاومت زیاد

  •  تکرار پذیری و دوام زیاد

  •  بهره وری

خرید قالب فلزی بتنی دست دوم

قالب های فلزی را معمولا تا ۲۴ بار می توان مورد استفاده قرار داد و پس از ۲۴ بار استفاده دیگر استهکام اولیه را ندارند و کارایی خود را از دست می دهند و به قالب دست دوم تبدیل میشوند. این گونه قالب ها نیاز به تعمیر اساسی دارند. اما ممکن است که بدلیل استهلاک بالای قالب ، دیگر قابل تعمیر نباشد و در نتیجه باید قالب نو خریداری کرد.فروشگاه جک و قالب رئیسی ، با ارائه انواع خدمات ، آماده است تا قالب های دست دوم را مشتریان خریداری کرده و از آن قالب های نو را تولید و عرضه کند . هم چنین شما مشتریان عزیز میتوانید با مراجعه به فروشگاه جک و قالب رئیسی و تحویل دادن قالب های دست دوم خود ، آنها را تعویض کرده و قالب فلزی بتن نو تحویل بگیرید.