قالب بتن خاص

قالب بتن خاص

قالب بتن خاص یک نوع قالب فلزی می باشد که در سازه های بتنی خاصی مورد استفاده قرار می گیرد به نوعی که ممکن است در پروژه های عمرانی مختلف امکان استفاده از انواع قالب های فلزی استاندارد، قالب پیش ساخته و یا دیگر قالب های مدولار وجود نداشته باشد در این موقعیت برای سازه بتنی باید یک قالب خاص طراحی و تهیه شود. این نوع قالب معمولا برای سازه های بتنی با اشکال نامنظم، متفاوت ، دارای قوس خم و زاویه هایی که قائمه نیستند طراحی و ساخته می شود، قالب بتن خاص با توجه به در خواست و سفارش مشتری و با توجه به نیاز پروژه ممکن است در شکل های مختلف هندسی متقارن و یا نامتقارن دارای قوس زیاد و یا انحنای طولانی توسط کادر حرفه ای و با تجربه ی شرکت پاسارگاد صنعت طراحی و ساخته می شوند. قالب بتن خاص در دسته بندی های مختلف و دارای تنوع خاصی هستند که از جمله آنها می توان به انواع قالب ستون گرد، تونل، قالب نیوجرسی، قالب پل و… اشاره نمود. در واقع قالب های بتن خاص، قالب هایی هستند که در اشکال و ابعاد مشخصی و برای سازه های خاص و منحصر به فردی طراحی و ساخته می شوند. این نوع از قالبهای خاص بتن معمولا برای ساخت سازه های بزرگی که نیاز به بتن ریزی یکپارچه و منظم دارند مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای تهیه قالب بتن خاص به مجموعه جک و قالب رئیسی مراجعه نمایید که دارای کادر مجرب و حرفه ای در این زمینه می باشد.

انواع مختلف این قالب

همانطور که گفته شد این نوع قالبها دارای انواع مختلفی می باشند و با توجه به اندازه و شکل و چگونگی نما و سازه شما، شکل می گیرند و به صورت سفارشی مختص سازه شما تولید می شوند. ورق های استفاده شده در این نوع قالبها در ضخامت های متغیری بسته به مقاومت و میزان سختی سازه ساخته می شوند و اغلب از ورق های با ضخامت هشت میلی متر در ساخت آنها استفاده می شود در مقابل برای قالب های مدولار از ورق های با ضخامت ۳ یا ۵ میلی متر استفاده می شود. زاویه های قالب مدولار ۹۰ درجه هستند و برای قطعاتی که زاویه آنها غیر از ۹۰ درجه باشد از قالب بتن خاص استفاده می شود. از این رو این قالب ها معمولا برای سازه هایی به کار می رود که امکان استفاده از قالب های معمولی وجود نداشته باشد. زمان ساخت و تولید این نوع از قالب ها علاوه بر پارامترهای باربری و تغییر شکل باید امکان باز و بسته نمودن و همچنین حمل و تنظیم قالب بسیار مورد توجه قرار گیرد. از این رو طراحی و تهیه این نوع از قالب ها نیاز به استفاده از تجهیزات مدرن و به روز و همچنین متفاوت دارد که بتوان به طور تخصصی و دقیق آنها را طراحی و تولید کرد. برخی از این قالبها به نوعی طراحی می شوند که بدون نیاز به باز کردن قابلیت حرکت داشته باشند که از جمله ی آنها می توان به قالب های بالارونده و تونل لاینینگ اشاره نمود.

فروش قالب بتن خاص

مجموعه جک و قالب رئیسی تحت عنوان شرکت پاسارگاد صنعت آماده تولید انواع قالبهای خاص را بر اساس شکل و نقشه مورد نیاز شما می باشند. قالب های پیش ساخته، قالب بالارونده، قالب نیوجرسی، قالب تونل فرم، قالب دیواری، قالب بتن کول، قالب معمولی و …. از جمله خدمات و قالب هایی هستند که توسط مجموعه جک و قالب رئیسی تولید و عرضه می شود. قالبهای بتن خاص بنا بر نیاز پیمانکاران برای اجرای سازه های خاص به کار می روند و اولین قدم در طراحی و ساخت قالب بتن طراحی نقشه می باشد و سپس نقشه اجرایی و همچنین نقشه قالب بندی با جزئیات است. شما می توانید این کار را با خیال راحت به مجموعه جک و قالب رئیسی بسپارید که دارای چندین سال سابقه کاری موفق در زمینه فروش و ساخت انواع جک و قالب و دیگر متعلقات برای ساخت و ساز می باشد. این مجموعه با ارائه این محصولات در کیفیت های بسیار بالا همواره هدف خود را جلب رضایت مشتریان عزیز قرار داده است و قدم بزرگی در رفع نیاز های جامعه در زمینه ساخت و ساز برداشته است. این مجموعه با ارائه این محصولات به صورت نو و دست دوم با قیمت های بسیار مناسب همواره تلاش نموده تا مخارج شما را تا حد امکان کاهش دهد و از این رو شما می توانید برای خرید قالب بتن خاص و دیگر محصولات از طریق لینک های ارتباطی با شرکت پاسارگاد صنعت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما بتوانند برای خرید مناسب و متناسب با نیازتان راهنمای شما باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


یک + = 3