خرید و فروش انواع قالب کفی

 

خرید و فروش انواع قالب کفی

قالب کفی

یکی از کار های بسیار اقتصادی و بهینه در صنعت ساخت و ساز استفاده از قالب بندی های مختلف می باشد که در هر قسمت از کار ساخت و ساز وظایف مختلفی را انجام می دهند . از این انواع قالب بندی ها در قسمت هایی مانند ستون ، تیر ، دال و … استفاده می شود .

قالب های فلزی بتن دارای انواع مختلفی مانند قالب های مدولار ، قالب های کفی ، قالب ۵۰ در ۱۰۰ ، قالب های ۵۰ ، قالب ستون گرد ، قالب بندی تیر و دال و … می باشد که در این قسمت قصد داریم به بررسی قالب های کفی بپردازیم .

قالب های کفی همان طور که گفتیم یکی از انواع قالب بندی های بتنی می باشد که یکی از مزیت های خوب این قالب های کفی این می باشد که به دفعات می توان از این قالب ها استفاده کرد و با توجه به نوع نگه داری از این قالب ها عمر آن ها متغیر است .

وظیفه ی اصلی این قالب های کفی در جهت اجرا کردن ستون های گرد با قطر های پایین می باشد که برای ایجاد این ستون های گرد از قالب های گرد استفاده می شود .

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد این قالب های کفی فلزی صحبت کنیم از کارایی مناسب آن ها محافظت و نگه داری از ملات های سیمانی تازه می باشد . البته باید توجه داشت که این قالب های کفی دارای روزنه نباشد تا کیفیت کار پایین نیاید .

فروشگاه جک و قالب رئیسی 

یکی از شرکت های بسیار معتبر در زمینه ی خرید قالب های مختلف برای ساخت و ساز مخصوصا قالب های کفی شرکت پاسارگاد صنعت (فروشگاه جک و قالب رئیسی) می باشد که دارای سابقه ی بسیار زیاد و درخشانی در زمینه ی خرید و فروش قالب های کفی در شهر زیبا و توریستی اصفهان می باشد.

شما می توانید با تماس گرفتن با کارشناسان بسیار مجرب ما بهترین مشاوره ها را در زمینه ی خرید و فروش این قالب های کفی داشته باشید و در پایان کار رضایت صد در صدی از عملکرد خود را خواهید داشت . هم چنین می توان با تماس با کارشناسان ما از قیمت تمامی محصولات با خبر شده و یا با مراجعه به سایت رسمی جک و قالب رئیسی لیست تمامی موجودیت های این شرکت به همراه قیمت ها را مشاهده کنید.

شرکت پاسارگاد صنعت دارای بهترین و با کیفیت ترین قالب های کفی می باشد و یکی از بزرگ ترین مراکز صنعتی کشور به حساب می آید که از بزرگ ترین نیاز های شما را در جهت ساخت و ساز های مختلف بر طرف می کند.

تلفن تماس : ۰۹۱۳۱۱۷۷۰۴۲ و ۰۹۱۳۲۱۷۸۰۱۷

آدرس جهت مراجعه ی حضوری : اصفهان ، سه راه آتشگاه ، بلوار الغدیر، تقاطع دوم، بعد از قلعه امیریه ، سمت چپ رو به روی صنایع حفاظی کاکتوس ،جک و قالب رئیسی

شرکت پاسارگاد صنعت به همراه تیم مجرب خود خریدی به صرفه و با رضایت کامل را برای شما آرزو می کند و امیدوار است از این خرید یا فروش خرسند و رضایتمند باشید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


پنج − = 4