جک سه و نیم متری دست دوم

 جک سقفی چیست ؟

ساخت خانه، ساخت و سازهای بزرگ و کلا هر کاری که برای ساختن یک مکان از سخت ترین کارهای ممکن است.در گذشته این کار بسیار دشوار و وقت گیر بود و به علت نداشتن تجهیزات و وسایل مرغوب ، حتی گاهی اوقات افراد تلفات نیز می دادند.کم کم و با پیشرفت علم و صنعت انسان توانست وسایل و ابزارآلات بسیار متنوع و جدیدی بسازد و از این جور وسایل برای کارهایش کمک بگیرد.با استفاده از وسایل ساخت و سازها نیز پیشرفت کرد و کار ساختن مکان برای انسان بسیار راحت تر شد.

یکی از خطرناک ترین جاهایی که در ساختمان همیشه خطرات بیشماری برای آدم داشته است قسمت سقف می باشد.تا چند سال پیش اکثر افراد از پایه ها و تیرهای چوبی برای نگهداری سقف استفاده می کردند ، برخی از این پایه ها عملا دیگر کاربردی نداشتند و پوسیده بودند.این موضوع به قدری خطرناک بود که در بسیار از ساختمان هایی که از پایه های چوبی برای نگهداری وزن سقف استفاده می کردند ، گاهی اوقات حادثه پیش می آمد.این موضوع برای آدم بسیار خطرناک بود، پس تصمیم گرفت که وسیله ای اختراع کند و از بروز حوادث جدید و بیشتر جلوگیری کند.در راستای حل کردن این مشکل ابزارآلات و وسایل متعددی به وجود آمدند که هر کدام ویژگی ها وکاربردهای خود را داشتند.یکی از بهترین این ابزارآلات جک سقفی نام داشت که در مدتی کوتاه توانست به جای پایه های چوبی استفاده شود.

جک سقفی دست دوم ۳٫۵ متری

جک سقفی همان طور که از نامش پیداست یک میله به حالت جک است و از آن برای نگه داشتن وزن سقف استفاده می شود. این پایه نگهدارنده از نظر اندازه در مدل های مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

  • جک سقفی ۳٫۵ متری
  • جک سقفی ۴ متری
  • جک سقفی ۵ متری

یکی از بهترین مدل های جک سقفی دست دوم ۳٫۵ متری در اصفهان آن است که کاربرد بسیار زیادی دارد و شما می توانید از آن استفاده های بسیار زیادی کنید.مهمترین اجزا و قسمت های این جک نگهدارنده رزوه ، مادگی و نری هستند که در تمام جک ها این قسمت ها وجود دارد. جک سقفی ۳٫۵ متری بیشتر برای استفاده در پروژه های عمرانی معمولی و متوسط مانند ساخت خانه ، ساخت مجتمع های کوچک ، ساخت خانه های چند طبقه و… استفاده می شود.اگر شما می خواهید که در کار ساخت و ساز موفق باشید و از هرگونه حادثه جلوگیری کنید، این جک یکی از بهترین وسایلی است که به شما می تواند در این کار کمک کند.

ویژگی های جک سقفی دست دوم ۳٫۵ متری

جک سقفی ۳٫۵ متری از دو قسمت اصلی تشکیل شده است:پایه و سری . پایه متشکل از لوله ای شش سانتیمتری با ضخامت ۲ سانتی متر است و سری متشکل از یک داربست با ضخامت ۲٫۵ سانتی متر میباشد.برای سری جک ،بنابه سفارش مشتری ، از سری ناودانی یا از سری پروفیل(قوطی) استفاده میشود.وزن جک ها با توجه به ضخامت لوله و پروفیل  متغیر است و از ۱۲٫۵ کیلوگرم تا ۱۵ کیلوگرم میباشد.قسمت سری بالای جک ، بطور استاندارد ۷۵ سانتی متر است که بنابر سفارش مشتریان ، قابل تغییر تا ۸۰ یا ۸۵ سانتی متر میباشد. باید به این نکته توجه داشت که با افزایش ابعاد و به تبع آن افزایش وزن جک ، قیمت جک نیز افزایش میابد.

رزوه جک در سه مدل قابل ارائه میباشد : ۶ گام ، ۷ گام و ۸ گام.هر کدام از مدل ها ویژگی های خاص خود را دارا میباشد اما رزوه ۶ گام و رزوه ۸ گام بیشترین استفاده را دارند.

طول پایه جک سقفی ۳٫۵ متری ، ۱٫۵۰ متر و رزوه آن ۲۰ سانتی متر است که مجموعا ۱٫۷۰ متر است و قسمت سری بالای جک، یک لوله ۲ متری است. با توجه به اندازه های گفته شده، در مجموع اندازه ی جک برابر است با ۳٫۷۰ متر که بخاطر ۲۰سانتی متر درگیری برای جک آن ، به عنوان جک ۳٫۵ متری شناخته میشود.

خرید جک سقفی 3.5 متری دست دوم در اصفهان 

این ابزار را شما می توانید به صورت نو یا دست دوم خریداری کنید و از آن استفاده کنید.پس از اینکه جک سقفی ۳٫۵ متری نو مورد استفاده قرار گرفت (توسط پیمانکار یا هرکسی که از ان استفاده کند) به دلیل استهلاک و یا اینکه دیگر فرد به ان نیازی ندارد و قصد فروش جک های دست دوم خود را دارد ،میتواند با مراجعه به فروشگاه جک و قالب رئیسی اقدام به فروش آن بکند. هم اکنون و با توجه به نوسانات بازار ، قیمت جک سقفی ۳٫۵ متری  نیز تا حد بسیار زیادی تغییر کرده است و بهترین گزینه خرید آن به صورت دست دوم است.پس اگر قصد خرید جک سقفی ۳٫۵متری دست دوم را دارید می توانید خرید خود را از ما با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیت انجام بدهیدشما می توانید جک سقفی دست دوم ۳٫۵ متری در اصفهان را به صورت دست دوم با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از فروشگاه آقای رئیسی تهیه کنید.