جک سقفی دست دوم ۵ متری

جک سقفی ۵ متری دست دوم

اگر قصد دارید که در هرکاری جزء بهترین ها باشید باید همیشه بهترین ابزارآلات و وسایل مورد نیاز آن کار را به همراه داشته باشید.یکی از کارهایی که شما در ان حتما باید از وسایل و ابزارآلات خوب استفاده کنید، کارهای معماری، عمران و ساختمان سازی است.در ساختمان سازی شما علاوه بر ابزارآلات خوب باید مهارت و استعداد کافی نیز داشته باشید که این چند چیز در عمل مکمل یکدیگر خواهند بود.یکی از جاهایی که در ساختمان بسیار خطرناک است و شما در زمان طراحی آن حتما باید از وسایل مورد نیاز آن استفاده کنید ، ساختن سقف است.در زمان طراحی و ساخت سقف شما باید برخی ابزارآلات کاربردی و ضروری استفاده کنید تا حادثه ای برای شما رخ ندهد و خسارتی از بابت خرابی شامل شما نشود. یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در این زمینه جک های سقفی هستند که مدل های بسیار متفاوتی دارند و شما می توانید از هرکدام که به کارتان می آید استفاده کنید.این پایه نگهدارنده از همان ابتدا که وارد این صنعت شد از محبوبیت بسیار خوبی در نزد مردم برخوردار شد و به همین علت امروزه اکثر افراد در زمان طراحی و ساخت سقف از جک سقفی دست دوم ۵ متری استفاده می کنند.این وسیله کاربردی از قطعات مختلفی مانند پیچ، مهره ، مادگی ، نری و قطعات لوله تشکیل شده است.

 

قیمت جک سقفی دست دوم ۵ متری

جک سقفی ویژگی های مثبت بسیاری دارد از جمله :

  • کیفیت خوب : این وسیله از فولاد درست شده است و این موضوع باعث می شود تا این ابزار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

  • ماندگاری بالا : کیفیت بالا باعث شده تا طول عمر این وسیله بسیار بالا باشد و شما می توانید تا سال های بسیار طولانی از آن استفاده کنید.

  • ایمنی بالا : به علت این که در طراحی این وسیله تمام نکات ایمنی و استاندارد رعایت شده است . این وسیله از ایمنی بسیار خوبی برخوردار است.

  • حمل و نقل راحت : چون تمامی قطعات در این وسیله قابلیت باز شدن را دارند به راحتی می توانید این جک را جابه جا کنید.

  • و…

 زمانیکه ارتفاع سقف از ۳٫۵ متر بیشتر شود باید از جک های ۴ و ۵ متری استفاده کرد. بطور تقریبی برای ۸۰ درصد از ساختمان های شهری از جک سقفی ۳٫۵ متری استفاده میشود اما برای ساختمان های اداری ،تجاری و بطور کلی ساختمان هایی که سقف های بزرگ و یا بلندی دارند ، از جک های ۵ و یا ۴ متری استفاده میشود.به دلیل ارتفاع زیاد این نمونه سقف ها، بهتر است از جک های سنگین استفاده کنیم . مدل های بسیاری از جک سقفی وجود دارد که یکی از بهترین مدل های آن جک سقفی ۵ متری است.

فروش جک سقفی دست دوم ۵ متری در اصفهان 

جک سقفی ۵ متری انتخاب بسیار مناسبی برای ساخت سقف هایی با ارتفاع زیاد است .وزن این جک از ۱۷٫۵ کیلوگرم تا ۲۱ کیلوگرم متغیر است که میتوان گفت جک سقفی ۵ متری  ۲۱ کیلوگرمی نوع بهتری نسبت به بقیه است که سری آن پروفیلی است و ۲۱ کیوگرم وزن خالص جک است.طول سری T شکل در قسمت بالای جک ، ۷۵ سانتی متر با وزن ۴ کیلوگرم میباشد.البته لازم به ذکر است که برای جک سقفی ۵ متری ،قسمت سری آن ۹۰ سانتی متر با وزن ۵ کیلوگرم باشد تا بتواند فشار ناشی از سقف را بهتر تحمل کند.

پیشنهاد ما به شما استفاده از این پایه نگهدارنده است.قیمت این جک به صورت نو بسیار مناسب و باصرفه است و شما می توانید طی مدت کوتاهی هزینه پرداختی را با کار برگردانید.اما اگر می خواهید که این پایه را با قیمت ارزان تر بخرید می توانید آن را به صورت دست دوم خریداری کنید.شما می توانید با خرید جک سقفی ۵ متری دست دوم به کارهای عمرانی و ساختمان سازی بپردازید.