لوله شش متری دست دوم

لوله 6 متری دست دوم

لوله ۶ متری یکی از انواع لوله های داربست می باشد قبل از هر چیز به کاربرد ها و تعریف داربست می پردازیم. داربست یک سازه فلزی به صورت موقت می باشد که جهت دسترسی بهتر و راحت تر به نقاط دشوار در هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها، خانه ها و دیگر سازه‌ها بکار برده می شود. این لوله های دارای کاربرد های مختلفی هستند که از لوله های داربست گاه به عنوان تکیه ‌گاه برای بخشی از دیگر سازه‌ها هم استفاده می‌شوند. ساخت و بنای درست داربست ها به مهارت خاصی نیاز دارد چرا که در صورت فروریختن یک داربست خطر تلفات جانی بسیار زیاد است و در صورت ساخت نادرست ممکن است منجر به خطرات جبران ناپذیری گردد. داربست های فلزی غالباً بصورت لوله های ۶متری ،۳متری و قالب و بست تشکیل می شوند. ولی چون ساختمان ها در متراژهای مختلفی ساخته شده اند لوله هایی با متراژهای کوچک تر وبزرگ تر نیز در نصب داربست کاربرد دارند. یکی از خصوصیت های مهم داربست که از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده از لوله های مناسب و با کیفیت بالا می باشد.

خرید لوله 6 متری دست دوم در اصفهان 

خرید و فروش لوله داربست شش متری نو و دست دوم و کلیه اتصالات آرماتور بندی بصورت نو و دست دوم در فروشگاه مجموعه پاسارگاد صنعت موجود میباشند .در این مجموعه فروش لوله شش متری دست دوم .بست چهار پیچ نو و دست دوم .خرید لوله داربست شش متری و اتصالات از سراسر کشور با بهترین قیمت و پرداخت بصورت نقدی می باشد. وزن لوله ۶ متری داربست به ضخامت لوله بستگی دارد. معمولا لوله شش متری داربست در ضخامت های ۲ ،۲٫۵ و ۳ میلی مترتولید می گردد. وزن لوله داربست شش متری با ضخامت ۲ میلی متر، ۱۳٫۸ کیلو گرم می باشد ، وزن لوله داربست ۶ متری با ضخامت ۲٫۵ میلی متر، ۱۷ کیلوگرم ، وزن لوله داربست ۶ متری با ضخامت ۳ میلی متر ، ۲۶ کیلوگرم می باشد.

لوله شش متری یکی از لوله های پرکاربرد می باشد که به صورت نو و دست دوم توسط مجموعه پاسارگاد صنعت توزیع می گردد. لوله ۶ متری دست دوم از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است .لوله ۶ متری در حد نو را می توانید در این مجموعه تهیه نمایید که دارای قیمت مناسبی نیز می باشند و شما با تهیه این محصول می توانید از صرف هزینه های بیهوده دوری کنید .لوله شش متری دست دوم دارای کیفیت بالایی می باشند و در انواع پروژه ها شما می توانید از این لوله ۶ متری استفاده نمایید که دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. از این رو شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه جک و قالب رئیسی  تهیه نمایید . شما می توانید از طریق لینک های زیر با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.