قالب مدولار ستون

آیا تا به حال شده که به ساختمان های بلند و بزرگ دقت کنید ؟ یا این که  توجه کنید این ساختمان که روبروی شماست از چه مواد و مصالحی ساخته شده است  ؟ برای بالا بردن یک ساختمان نیاز است از وسایل و ابزار زیاد و مختلفی استفاده کرد که همگی در جایگاه خود بسیار مهم هستند . اگر می خواهید یکی از آن ها را داشته باشید باید به نوع کیفیت و جنس آن ها توجه فرمایید .

یکی از این ابزار آلاتی که شاید کمتر با اسم آن روبرو شده باشیم و بسیار مهم می باشد قالب مدولار است ؛ این قالب مدولار یک نوع قالب فلزی است که برای بتن ریزی از آن در ساختمان سازی استفاده می کنیم . اگر می خواهید از این قالب بیشتر اطلاعات کسب کنید ، باید بگویم که برای این که بتوانیم از یک سازه ی بتنی استفاده کنیم قالب مدولار مهم ترین وسیله به حساب می آید . این قالب که نقشی مهم دارد در گذشته کمتر وجود داشت و در واقع کار کارگران را بسیار راحت تر کرده و این گونه کار سریع تر و تمیز تر انجام می شود و این قالب یکی از ابزار آلات نوین صنعتی به حساب می آید .

البته باید گفت که برای بتن ریزی به غیر از قالب به  وسایل دیگری چون : سولجر ، گیره ، کلمپس یا پین و گوه ، بلت و مهره و میان بلت  نیز نیاز می باشد .

 بهترین قالب مدولار در کشور

قابل ذکر است که قالب مدولار به تنهایی کاربرد ندارد و برای استفاده از این قالب باید تمام اجزای ذکر شده در بالا را داشته باشد تا یک سیستم مدولار را ایجاد نماید . از مهم ترین کاربرد های قالب مدولار می توان به بتن ریزی و بر پایی اجزای سازه هایی مثل شناژ ها ، دیوار های یک طرفه و دو طرفه ، فونداسیون ، تیر و دال و کف ، ستون های مدور یا چهار گوش و دیوار های برشی اشاره کرد . و یکی از مهم ترین نکته های این قالب این است که فقط برای ساختن ساختمان های مسکونی مورد نیاز نیست بلکه برای سد سازی ، پروژه های بسیار بزرگ عمرانی ، سوله سازی و پل سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

اگر می خواهید بهترین ابزار آلات را برای ساختمان سازی به کار ببرید ، بسیار مهم است که از کجا خریداری می کنید . کیفیت پایین دستگاه ها باعث می شود که دستگاه سریعا به مشکل بر بخورد و خراب شود . همینطور اگر ابزار و مصالح با کیفیت پایین نیز خریداری کنید در ساختمان مورد نظر خود به مشکل بر می خورد. در نتیجه بسیار مهم است که از کجا خریداری می کنید . ما به شما  “مجموعه جک و قالب رئیسی ” را معرفی می کنیم که ابزار بسیار با کفیت و با قیمت مناسب تر نسبت به تمام جاهای دیگر ارائه می دهد . با پاسارگاد صنعت بهترین ها را به وجود بیاورید .

تلفن همراه : ۰۹۱۳۱۱۷۷۰۴۲ _ تلفن همراه : ۰۹۱۳۲۱۷۸۰۱۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


هشت × 9 =