قالب بندی دیوار

انواع قالب بندی

برای ساخت هر چیزی ابتدا اسکلت اولیه ی آن را درست می کنیم تا مانند ستونی باشد که مانع از فرو ریختن ساخته ی ما باشد. حال برای به دست آوردن این ستون یا دیوار یا … نیازمند قالبی هستیم که بتوانیم به کمک آن همه ی ستون ها و دیوار ها و … را به طور یک دست و یک اندازه به دست بیاوریم.
از گذشته تا کنون به روش های مختلفی قالب بندی را انجام می دادند. قالب ها دارای انواع مختلفی مانند چوبی ، فلزی ، پلاستیکی و … می باشد که ارزان ترین آن ها قالب های چوبی می باشد اما نسبت به بقیه قالب ها کارایی کمتری دارند به همین دلیل دیگر طرفدار زیادی ندارد.
امروزه قالب بتن از طرفداران زیادی برخوردار می باشد که کارایی وکیفیت بالا تری نسبت به دیگر قالب ها دارد .
توجه به این نکته مهم می باشد که از چه ورق هایی و با چه کیفیت هایی استفاده شود زیرا قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد . بهترین ورق برای تولید این قالب های بتنی ورق فولاد مبارکه می باشد که باز هم بستگی دارد قالبی که از این ورق ها ساخته می شود دارای چه کیفیتی باشند .
یکی از راه های تشخیص این که این ورق از فولاد  مبارکه تولید شده باشد یا خیر می توانید به سطح ورق قالب نگاه کنید ، اگر دارای سطح صافی باشد یعنی از ورق فولاد است ولی اگر دارای موج باشد از ورق های دیگر می باشد .

قالب بندی دیوار

قالب بندی های دیوار دارای انواع مختلفی می باشد و هم چنین دارای کیفیت های مختلف نیز می باشد که شما باید دقت کنی از چه جاهایی این لوازم ضروری و مورد نیاز برای ساخت و ساز را تهیه می کنید .
قالب بندی دیوار دارای انواع مختلف دو طرفه ، یک طرفه ، بتنی و … می باشد. اجرا کردن قالب بندی های دیوار بتنی دارای روش های مختلفی مانند روش معمولی ، روش بالا رو ، روش لغزنده ( که قالب های لغزنده دارای قسمت های مختلفی مانند دیواره های قالب ، طوقه ، سکوی کار و جک هیدرولیکی می باشد . ) و … می باشد.
همان طور که گفتیم دیواره های قالبی که فلزی هستند مستحکم تر می باشند و از طرفی سنگین تر نیز می باشند و در تعداد های بیشتری می توان از این قالب دیواره های فلزی استفاده کرد از طرفی نسبت به تعمیرات سختی که دارند شست و شوی این قالب ها بسیار آسان می باشد .
یکی از معتبر ترین فروشگاه های موجود برای تهیه ی این قالب ها که دارای کیفیت های بسیار بالا و ساخته شده از بهترین ورق ها می باشد مجموعه ی جک و قالب رئیسی یا شرکت پاسارگاد صنعت می باشد .
مجموعه ی جک و قالب رئیسی با استفاده از کادر مجرب و متبحر خود در ساخت بهترین قالب بندی های دیوار در جهت کسب رضایت شما مشتریان عزیز فعالیت می کنند تا شما بتوانید از بهترین و با کیفیت ترین قالب بندی های دیوار استفاده کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


7 × = چهارده