جک ۵ متری

جک ۵ متری

اگر قصد دارید یک ساختمان و قسمت های مختلف آن مانند سقف ، راه پله و … یا هر چیزی مربوط به این ها را بسازید و نیاز به تجهیزات مربوط به آن دارید به شما پیشنهاد می دهیم حتما این مقاله را تا انتها بخوانید و به نتایج و اطلاعات خوب و کافی دست پیدا کنید .
یک ساختمان بلند و بزرگ وقتی می خواهد ساخته شود به یک سری تجهیزات و ابزار خاص نیاز دارد و باید برای این تجهیزات به دنبال یک کارگاه و یا مجموعه ای باشیم که بتوانیم بهترین وسایل و ابزار یراق را از آن جا تهیه کنیم و به واسطه ی این ها بهتری ساختمان ها و برج ها را برای خود بسازیم و همزمان به علت جنس خوب و کیفیت بالا از جان کارگران و مهندسین حاضر در صحنه ی ساخت و ساز محافظت کنیم .
به طور مثال برای ساخت یک سقف در انواع مختلف نیاز به چه تجهیزاتی داریم ؟ و اگر بخواهیم یک سقف در ارفاع های مختلف را بسازیم آیا از یک وسیله به طور مشترک می توان استفاده نمود ؟
برای جواب این سوال ها باید عرض کنیم که برای اجرا و ساخت سقف در انواع مختلف و همچنین راه پله های بتنی می توانیم از جک های سقفی  در سایز های مختلف مثلا جک ۵ متری استفاده کرد .
و در این قصد داریم به طور کلی درباره ی جک ۵ متری صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی در این باره به شما بدهیم .

کاربرد جک سقفی

همانگونه که گفتیم برای اجرای هر نوع سقف و راه پله های بتنی ( تیرچه بلوک ، یونولیت ، کرومیت ، دال و… ) می توان از جک های سقفی استفاده نمود .  مانند جک ۵ متری  این جک ها توان باربری بسیار بالایی دارند ؛ البته جک سقفی دارای اسامی مختلفی است ، مانند : جک تلسکوپی ، جک رزه ای ، شمع فلزی و… است . جک ها در ارتفاعات مختلفی ساخته می شوند که در بین آن ها جک هایی با ۳متر ،۳٫۵ متر ، ۴متر ،۴٫۵متر و ۵ متر استاندارد ترین و پر فروش ترین هستند . و جک های خارج از استنادارد و عرف فقط با سفارش مشتریان ساخته می شوند .
برای تنظیم ارتفاع جک های سقفی از پین فنر دار که در سوراخ های جک جای می گیرند استفاده می شود .
برای این که کار کردن با این وسایل در شرایط مختلف راحت تر باشد می توان از سر جک های مختلف مانند شکلT یا U استفاده کرد که در دو نوع ثابت و متحرک وجود دارند  . ثابت به این معنی اسست که سر جک بر روی جک ها جوشکاری می شوند اما نوع متحرک را می توان جا به جا کرد .
جک های سقفی مشخصات مختلفی دارند و در دو نوع سبک و سنگین طراحی و عرضه می شوند .
جک ها سبک از لوله نری ۵  با ضخامت ۲mm و لوله مادگی ۶ با ضخامت ۲mm و جک های سنگین از لوله نری ۵ باضخامت ۲٫۵mm  و لوله مادگی ۶ با ضخامت ۲mm  طراحی و عرضه می شوند .

جک ۵ متری در جک و قالب رئیسی

اگر قصد دارید اکنون که با این اطلاعات کاملی که در اختیار دارید یک جک ۵ متری تهیه کنید و متوجه شدید که ارتفاع و سایز و وزنی که باید تهیه کنید چقدر است ؛ پس نوبت این می رسد که یک مجموعه و کارگاهی مناسب پیدا کنید که اجناسی با کیفیت و دقیق و مناسب ارائه دهد و همچنین ضمانت کالا و تاییدیه ی سلامت داشته باشند تا نه تنها بتوان به راحتی یک ساختمان و یا یک
برج ساخت بلکه سلامت جان کارگران و مهندسین نیز تضمین شود و حین ساخت و ساز مشکلی برای آن ها پیش نیاید .
پس به ما پیشنهاد می دهیم که با بهترین شرکتی که این گونه ابزار و یراق را تولید وعرضه می کند آشنا شوید و دیگر هیچ گاه نگران ابزار ساخت و ساز خود نباشید .
شرکت جک و قالب رئیسی یکی از بهترین مجموعه هایی است که ما به راحتی به علت سابقه ی طولانی و حرفه ای بودن آن ها می توانیم به این مجموعه تکیه کنیم و از تمام خدمات عالی آن ها استفاده کنیم و نگران ضمانت و قیمت آن ها نباشیم زیرا این شرکت برای تمام اجناس با کیفیت خود ضمانت دارد و همچنین هزینه ی این گونه وسایل بسیار مناسب است .
آدرس : اصفهان سه راه آتشگاه _ بلوار غدیر _ تقاطع دوم _بعد از قلعه امیریه _ سمت چپ _ روبروی صنایع حفاظی کاکتوس جک و قالب رئیسی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


پنج × = 45