جک سقفی ۳٫۵ متری چیست؟جک سقفی ۳.۵ متری نو

همان گونه که می توان از اسم جک سقفی حدس بزنیم ،جک هایی می باشند که برای نگهداری ثابت و تحمل باری که توسط سقف ایجاد می شود به کار می رود . این جک ها  مورد استفاده در ساختمان سازی قرار می گیرد که به آن جک سقفی نیز می گویند. جک سقفی برای تمام سقف ها در ساختمان به کار برده می شود (سقف های مانند طاق صربی ، تیرچه بلوک ، یونولیت ، وافل و …) این محصول بر حسب مکان مورد استفاده و نوع پروژه تفاوت هایی در نوع آن ایجاد می کند که یکی از انواع آن،جک سقفی ۳٫۵ متری میباشد. همان گونه که می دانیم تمامی سقف ها برای پایداری و مقاومت بالا نیاز به یک نگه دارنده دارند و جک سقفی ساختمان می تواند این کار را نیز برای شما انجام دهد .

اجزا و ابعاد جک سقفی

سقف در هنگام ساخت ساز نیاز به یک تکیه گاه دارد تا آن را نگه دارد تا سقف به پایین ریزش نکند . استفاده از این محصول در بیشتر سقف های به شدت مهم می باشد مثل سقف های قالب بتنی که آن ها حتمی نیاز به استفاده از جک ساختمانی دارد.
جک سقفی از سه قسمت اصلی تشکیل می شود: قسمت نری ، مادگی  رزوه می باشد. نگهدارنده اصلی در جک سقفی با این سه بخش به مهار قالب مدولار و سازه کمک بسیاری می کند. قسمت پایینی جک از لوله ساخته می شودکه قطر های متفاوتی را دارا هست.
ابعاد و اندازه های جک سقفی بسیار متفاوت از و بسته به نیاز می توان از هر کدام استفاده نمود و بسته به نوع مکانی دارد که می خواهید استفاده کنید. جک سقفی ۳٫۵ متری در دو مدل تولید میشود:
جک سقفی ۳٫۵ متری صلیب ثابت
جک سقفی ۳٫۵ متری صلیب جدا
همانطور که از اسم آنها پیداست  تفاوتشان در نوع صلیبشان است.جک سقفی ۳٫۵ متری صلیب ثابت از دو تکه (پایه جک و صلیب) و جک سقفی ۳٫۵ متری صلیب جدا  از سه تکه (پایه جک ،لوله ی بالایی و صلیب مثلثی) تشکیل شده است.

ویژگی های جک سقفی ۳٫۵ متری

جک سقفی ۳٫۵ متری از دو قسمت اصلی تشکیل شده است:پایه و سری . پایه متشکل از لوله ای شش سانتیمتری با ضخامت ۲ سانتی متر است و سری متشکل از یک داربست با ضخامت ۲٫۵ سانتی متر میباشد.برای سری جک ،بنابه سفارش مشتری ، از سری ناودانی یا از سری پروفیل(قوطی) استفاده میشود.وزن جک ها با توجه به ضخامت لوله و پروفیل  متغیر است و از ۱۲٫۵ کیلوگرم تا ۱۵ کیلوگرم میباشد.قسمت سری بالای جک ، بطور استاندارد ۷۵ سانتی متر است که بنابر سفارش مشتریان ، قابل تغییر تا ۸۰ یا ۸۵ سانتی متر میباشد. باید به این نکته توجه داشت که با افزایش ابعاد و به تبع آن افزایش وزن جک ، قیمت جک نیز افزایش میابد.
رزوه جک در سه مدل قابل ارائه میباشد : ۶ گام ، ۷ گام و ۸ گام.هر کدام از مدل ها ویژگی های خاص خود را دارا میباشد اما رزوه ۶ گام و رزوه ۸ گام بیشترین استفاده را دارند.
طول پایه جک سقفی ۳٫۵ متری ، ۱٫۵۰ متر و رزوه آن ۲۰ سانتی متر است که مجموعا ۱٫۷۰ متر است و قسمت سری بالای جک، یک لوله ۲ متری است. با توجه به اندازه های گفته شده، در مجموع اندازه ی جک برابر است با ۳٫۷۰ متر که بخاطر ۲۰سانتی متر درگیری برای جک آن ، به عنوان جک ۳٫۵ متری شناخته میشود.

کاربرد جک سقفی

جک سقفی کاربرد های بسیار زیادی دارد و برای پروژه های عمرانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. .تفاوتی ندارد که خانه ای که می سازید چند طبقه می باشد و یا قصد ساخت یک مجتمع تجاری را داشته باشید . این محصول برای همه جا استفاده ضروری دارد و باید از آن استفاده کنید. از جک سقفی می توان برای کفراژبندی سقف ها و حتی نگه داری بار سقف تا پایان ساخت آن طبقه مورد استفاده زیادی قرار می گیرد.
در اصل می توان کاربرد اصلی این محصول را نگهداری موقت سقف دانست . در این محصول بسیار مهم است که شما از چه کیفیتی استفاده می کنید و بهتر است از جای تهیه کنید که کیفیت بالایی را ارائه دهد . قالب رئیسی با چندین سال تجربه در ساخت جک های سقفی می تواند بهترین کیفیت را به شما ارائه کند که نتها این جک سقفی از بهترین مواد اولیه تهیه شده بلکه می توانید آن را با بهترین قیمت از ما تهیه کنید. این محصول به دلیل این که نیاز است تا بار زیادی را تحمل کند نیازمند کیفیت بالای محصول می باشد
اگر بازار را مشاهده کنید برای خرید جک سقفی ۳٫۵ متری نو شاهد انواع بسیاری از قیمت ها هستید که برخی از آن ها به نسبت بالا هستند شما می توانید با خرید از سایت قالب رئیسی علاوه بر این که بهترین کیفیت را برای خود انتخاب می کنید می توانید با قیمتی بسیار مناسب جک های سقفی را از قالب رئیسی تهیه کنید.
جک سقفی ۳.۵ متری نو