جک سقفی ۵ متری نو

خرید جک سقفی نو ۴ متری در اصفهان

ضرورت استفاده از جک سقفی

بدون شک کار ساخت و ساز یکی از سخت ترین و پیچیده ترین کارها در جهان است و هر کسی نمی تواند به راحتی از پس آن بر بیاید.برای این که شما بتوانید یک کار ساخت و ساز را انجام دهید باید مهارت زیادی در انجام این کار داشته باشید تا بتوانید به خوبی این کار را انجام دهید.زمانی مهارت کارایی بسیار بالایی دارد که شما از ابزارآلات و وسایل مناسب و خوب نیز استفاده کنید تا بدین شکل بتوانید بیشترین بهره را از این کار خود به دست آورید.

یکی از قسمت های ساختمان ها که از همان ابتدا بسیار پر دردسر و خطرساز بود و انسان در زمان ساختن آن همیشه با مشکلات فراوانی روبه رو بود ، سقف است.معمولا کار بر روی سقف ها بسیار سخت بود و هر کسی نمی توانست یک سقف ساختمان را طراحی کند.از همان ابتدا برای راحتی کار افراد یکسری ابزارآلات و وسایل برای سقف ها طراحی شد که اولین آن ها تیرهای چوبی بودند.تیرهای چوبی در ابتدا خوب به نظر می رسیدند اما با گذشت زمان مشخص شد که این وسیله مقاومت چندانی ندارد و امکان به وجود آمدن حادثه بسیار زیاد است.

مزایای جک سقفی نو ۴ متری

پس افراد متخصص و ماهر در این زمینه دست به کار شدند و هر کدام ایده های متفاوتی دادند، ولی هر کدام به علت داشتن نواقصی رد می شد. تا این که یکی از ایده ها به نام جک سقفی مورد تایید همگان قرار گرفت.جک سقفی امروزه به عنوان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین وسایل ساخت و ساز و معماری در جهان شناخته می شود. هرکسی که قصد داشته باشد که یک ساختمان خوب و مدرن را بنا کند باید از این پایه نگهدارنده استفاده کند.این وسیله به علت داشتن مزایای زیر مورد استفاده همگان قرار گرفت:

  • مقاومت خوب: مواد به کار رفته در این جک باعث شد که از نظر کیفیت در درجه خوبی قرار بگیرد و به همین خاطر افراد به سمت استفاده از آن ترغیب شدند.

  • ایمنی بالا: افراد در زمان استفاده از این وسیله ایمنی خواهند داشت.

  • تنوع در مدل های مختلف: مدل های مختلفی از این پایه نگهدارنده وجود دارد که یکی از بهترین مدل های آن جک سقفی ۴ متری است.

ویژگی های جک سقفی نو ۴ متری

لوله ی پایین جک سقفی ۴ متری ، ۶ سانتی متر با ضخامت ۲ سانتی متر است و لوله ی بالای آن، ۵ سانتی متر با ضخامت ۲٫۵ سانتی متر است. چنانچه مشتری درخواست جک سنگین بدهد،میتوان هر دو ضخامت را  ۲٫۵ سانتی متر در نظر گرفت.سری بالاب جک در دو مدل ارائه میشود:سری ناودانی و سری پروفیل.

طول پایه جک ،۲٫۲۰ متر و سری بالای آن ۲ متر است که در مجموع ۴٫۲۰ متر میشود اما بخاطر ۲۰ سانتی متر درگیری برای جک، بعنوان جک ۴ متری شناخته میشود.وزن این جک ها متفاوت است و از ۱۵ کیلوگرم تا ۱۷٫۵ کیلوگرم متغیر میباشد. بدیهی است که هرچه وزن جک بیشتر باشد ، قیمت آن نیز بیشتر است.

جک سقفی ۴ متری به خاطر اندازه مناسب و استانداردی که دارد همیشه توصیه اول معماران و سازندگان بوده است.پس اگر شما قصد استفاده از یک پایه نگهدارنده سقف را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت دارد می توانید جک سقفی ۴ متری نو را از ما خریداری فرمایید.