خرید و فروش جک سقفی نو و دست دوم

فروش جک سقفی

جک سقفی چیست ؟ جک سقفی در صنعت ساختمان سازی چه کابردی دارد ؟

قبل از هر صحبتی بهتر است که در مورد این جک کمی صحبت کنیم . همانطور که خبر دارید سقف یکی از مهمترین اجزای هر خانه و کاشانه ای است . به همین دلیل زمانی که قصد دارند بنایی را بسازند از جک سقفی برای نگهداری سقف به طور ثابت و تحمل بار سقف از این ابزار استفاده میکنند . جک فلزی ساختمان وجه اشتراکی در تمامی سقف ها دارد ،  یعنی از جک فلزی ساختمان استفاده میکنند تا سقف شکل پایداری و استحکام خود را از دست ندهد .

ساختمان سازی یکی از مهم ترین بیزینس ها در کشور ما است و علاقه مندان و طرفداران بسیاری را به سمت خود سوق داده است . زمانی که یک پیمان کار قراردادی امضا میکند و برای شروع پروژه دست به کار میشود میبایستی ابزار های خودش را فراهم کند . اگر آن شخص شرکت داشته باشد ابزار هارا از قبل فراهم کرده است ولی اگر وسایل کار خود را نداشته باشد باید آنهارا به صورت کرایه ای فراهم کند . جک سقفی هم به این دو صورت در دست مهندسان قرار میگیرد و همانطور که در قبل توضیح داده شد سقف مهم ترین بخش یک بنا هست به همین دلیل با توجه به شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف  سقف ها را به صورت خاص میسازند ، همانطور که سقف مهم است وسیله ای که باید این سقف را نگه دارد هم بسیار پرکاربرد و مهم است .

سقف ها مدل های فراوانی دارند ، به همین دلیل است که مدل های متفاوتی از جک سقفی  پا به عرصه ساختمان سازی گذاشتند .

جک سقفی دست دوم

هر جک از لحاظ فنی کاربرد های مد نظر خود را دارد . به همین دلیل است که نگهدارنده ها را از نظر وزن و کاربرد های فنی به دسته های مختلف تقسیم میکنند . انواع جک سقفی چیست ؟

Consturcation jack ( جک ساختمانی )  به سه مدل  تقسیم میشوند . این سه مدل بر اساس کاربرد های مختلف و نحوه ی عملکردی که در روند پروژه دارند استفاده میشوند . این سه مدل عبارتند از :

  1. جک ساختمانی صلیبی ثابت :

این جک از آن دسته جک هایی هست که عموما پر مصرف اما ساده  ولی با محدودیت هایی روبرو است . ارتفاع جک به کمک پیچ یا رزوه انجام میشود ، این وسیله پرکاربرد ، صلیب ثابتی دارد . از مزیت هایی که این ابزار ضروری در ساختمان سازی  دارد میتوان به پهن بودن صلیب اشاره کرد که کمک میکند تا در بخش های مختلف سازه از آن استفاده کنیم . معایبی که این وسیله ثابت دارد منجر شده تا محدودیت هایی برای پروژه ها داشته باشد که این عیب در بخش صلیب است که تحرک بالایی ندارد و در انعطاف پذیری به مشکل بر میخورد .

  1. جک سقفی T شکل سیار :

تفاوتی که این نوع از کانستورکشن جک ها  با مدل قبلی داشت در قسمت صلیبی است که متحرک است و کمک میکند تا انعطاف بالایی داشته باشد . اما این انعطاف پذیری مشکلاتی هم با خود به همراه دارد که میتوانیم به ناتوان بودن در برابر سازه های سنگین اشاره کنیم . دو مزیتی که این طرح دارد این است که به دلیل انعطافی که دارد میتوان در پروژه های مختلف از آن استفاده کرد و مزیت دوم این است که رزوه یا پیچ این ابزار ضروری در ساخت و ساز در قسمت میانی قرار گرفته به این دلیل که بتوان ارتفاع آن را تنظیم کرد .

  1. جک ساختمانی U شکل عراقی :

این یک مدل خاص از خانواده کانستورکشن جک  است چون از نظر کاربرد در مکان های خاص مانند نگهداری تیرچه یا پل استفاده میشود . به مهندسانی که میخواهند در پروژه از تیر سقفی استفاده کنند توصیه میشود که از این مدل نگهدارنده استفاده کنند چون دهانه کوچک تری نسبت به مدل های قبلی دارد و تنها یک فضای ساختمان را میتواند پشتیبانی کند . طراحان به گونه ای این نوع را ساختند که در ارتفاعات مختلف بتوان از آن استفاده کرد .

به این موارد جک سقفی دست دوم را نیز اضافه کنید.جک های دست دوم به طور کامل بازسازی شده و در مجموعه پاسارگاد صنعت قابل فروش میباشد.

بهترین خریدار جک سقفی

عموما بعد از گذشت چند سال با توجه به منطقه ای که جک ها در آنجا بوده است شروع به زنگ زدن می کنند. و دیگر خیلی قابل استفاده نیست.عده ای هم خواهان خرید یا فروش این ابزار های بسیار خوب و کاربردی هستند.

اما معمولا قیمت هایی که به آن ها (خریدار و فروشنده) گفنه می شود صرفه و سودی ندارد و افراد بیشتر دنبال واسطه ای هستند که بتوانند کالای مورد نظرشان را هم بخرند و هم بفروشند و این کار راحتی نیست.

اگر شما قصد خرید و فروش انواع جک های سقفی را دارید می توانید در سایت ما این کار را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


پنج + 6 =