براکت و داربست چکشی

خرید و فروش براکت و داربست چکشی در اصفهان

براکت و داربست چکشی یکی از روش های پیاده سازی داربست جهت استفاده برای سازه های بزرگ می باشد که کار در ارتفاع را بسیار برای ما راحت نموده است. داربست چکشی از نقطه نظر های بسیاری شبیه به داربست مثلثی می باشد که از جمله آن ها می توان به نحوه عملکرد و طریقه اجرای آن ها اشاره نمود و فقط در بعضی از جزئیات با بکدیگر تفاوت دارند و این دو داربست دارای کاربرد های مشابهی نیز می باشند. داربست چکشی به نوعی داربست فلزی است  که قطعات مختلف آن از طریق سیستم نرو مادگی و همچنین فشار ناشی از چکش به هم متصل می شوند. این داربست از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که از جمله آنها می توان به ، پایه داربست، پاشنه داربست ( کفشک )، مغزی داربست، مهارداربست، پین داربست، پیچ تنظیم و پایه جک قابل تنظیم اشاره نمود.
 داربست های چکشی قابلیت اجرا به صورت مثلثی و مربعی را دارند که در میان آن ها از سیستم های پشتیبانی و حمایتی استفاده می شود و قابلیت تحمل وزن بالایی را دارند. شما می توانید انواع داربست ها را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در مجموعه جک و قالب رئیسی تهیه نمایید. توجه نمایید که استفاده از ابزار و مصالح با کیفیت برای کارهای ساختمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا این مصالح مستقیما با جان و مال افراد در ارتباط می باشند. از این رو مجموعه جک و قالب رئیسی با در نظر گرفتن این امر انواع مصالح ساختمانی را با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

نحوه اجرای داربست چکشی

نحوه اجرای داربست چکشی به عوامل مختلفی بستگی دارد  و با توجه به ارتفاع پروژه متغیرمی باشد. پایه های عمودی و مهار های افقی این داربست ها در سایز و اندازه های مختلفی موجود می باشند. به عنوان مثال پایه های عمودی داربست چکشی معمولا در طول های یک متر تا سه متر می باشد که انتخاب ارتفاع این پایه ها متناسب با ارتفاع پروژه صورت می گیرد و با توجه به پروژه مورد نظر ارتفاع این داربست ها قابل تنظیم می باشد. امروزه در بسیاری از پروژه های سنگین و سبک از داربست چکشی استفاده می شود. استفاده از این داربست می تواند سرعت ساخت پروژه را تا حد خیلی زیادی بالا ببرد.
توجه داشته باشید که پیاده سازی و اجرای داربست چکشی ساده نیست و حتما باید توسط افراد استاد و ماهر انجام شود تا باعث به وجود آمدن حوادث ناگواری حین انجام کار بر روی ساختمان نشود. از این رو پیاده سازی این داربست توسط افراد بی تجربه به شدت منع می شود و توصیه می کنیم که پیاده سازی این داربست را حتما به افراد کاربلد و ماهر بسپارید. داربست چکشی را می توان در همه ی پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار داد و این داربست در صورت پیاده سازی درست از امنیت بالایی نیز برخوردار می باشد. از این رو شما می توانید برای پروژه های ساختمانی خود این داربست را انتخاب کنید.

ویژگی های داربست چکشی

داربست چکشی از کاربردها و وِیژگی های بسیاری برخوردار می باشد. پیاده سازی این داربست ها به سرعت انجام می گیرد و شما می توانید در پروژه های بزرگ و کوچک خود به راحتی از این داربست استفاده نمایید.
از جمله ویژگی های داربست چکشی می توان به راحتی در اجرای این نوع داربست و همچنین راحتی در حمل و نقل و انتقال به محل اجرای پروژه بدون نیاز به استفاده از کارگرماهر اشاره نمود باز و بسته شدن داربست های چکشی به راحتی و خیلی سریع و همچنین بدون نیاز به آچار و ابزار های مختلف انجام می گیرد، از ویژگی های دیگر داربست چکشی باربری بسیار بالا در کفراژبندی دال های بتنی برای سازه های بتنی بزرگ می باشد.
داربست چکشی از قسمت های مقاوم ساخته شده است و طریقه اجرا و نحوه اتصال این داربست به گونه ای صورت می گیرد که امنیت کار را بالا می برد و با خیال راحت می توان از این نوع داربست استفاده نمود. اجزاء ارائه شده داربست های چکشی در مجموعه جک و قالب رئیسی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و مراحل ساخت این محصولات با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال انجام گرفته است. داربست چکشی را می توانید پس از اتمام پروژه به فروش برسانید وهمچنین می توانید برای پروژه های خود از داربست چکشی نو و دست دوم استفاده کنید.

کاربرد داربست چکشی

داربست چکشی در پروژه های بسیار بزرگ وعظیم مانند سقف های قوسی و غیر مسطح استفاده می شود همچنین از دیگر کاربرد های داربست چکشی می توان به امکان استفاده از این داربست در پلان های کوچک و بزرگ بدون محدودیت، امکان استفاده از این شیوه در اجرای نمای ساختمان ها و پروژه های بزرگ نمایشگاهی، اشاره نمود. داربست چکشی دارای قیمت های مختلفی می باشد این داربست از چندین قسمت مختلف تشکیل شده است که هر کدام از این قسمت ها تاثیر مستقیم بر روی قیمت تمام شده داربست چکشی خواهند داشت.
همانطور که گفته شد اجرای داربست های چکشی به ستون های عمودی و مهار های افقی نیاز دارد که ضخامت، اندازه و ارتفاع آنها و همچنین نوع فلز استفاده شده در آن ها در قیمت نهایی داربست تاثیر گذار می باشد. اجرای داربست چکشی بسیار ساده است اما استفاده از افراد با تجربه برای پیاده سازی آن ها جهت بالا بردن ایمنی مناسب تر است. از این رو قیمت نهایی این داربست ها پایین می باشد و برای استفاده در پروژه های بزرگ توجیه پذیر می باشد. این داربست علاوه بر دارا بودن کاربرد های داربست مثلثی می تواند به عنوان داربست نما نیز مورد استفاده قرار بگیرد. براکت و داربست چکشی می تواند وزن و فشار بالایی را تحمل کند. برای خرید داربست های چکشی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به مجموعه جک و قالب رئیسی مراجعه نمایید تا اطلاعات لازم را درباره این محصول و محصولات مشابه کسب کنید. مجموعه جک و قالب رئیسی دارای کارشناسانی می باشد که شما می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا برای خرید محصول متناسب با پروژه و نیازتان راهنمای شما باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


+ پنج = 7